Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hou er wel rekening mee dat PK-Racing altijd extreem hoge prijzen vragen voor hun spullen, schandalig hoog in mijn ogen.
nou dan vind je pk al duur ?
Ik zeg ook niet dat andere NL shops wel goedkoop zijn of dat PK duur is in vergelijking met andere NL shops. Het zijn nagenoeg allemaal afzetters imo. Rara waarom ik nagenoeg alles in het buitenland bestel.
ntopic:????
nog heeeel ff offtopic: Reken er maar niet op dat traxxas goedkoper wordt. Heb in een grote NL modelbouwwinkel een discussie tussen personeel opgevangen vanwege problemen met de importeur van traxxas. In het kort ging het erover dat op zeer korte termijn de prijzen eigenlijk alleen maar meer (en grof) zullen stijgen.
Bij Toemen? vond al dat ie veel vraagt voor de Rally 319 meestal is ie goedkoper dan andere winkels!
We gaan dus gewoon in het buitenland bestellen 300 bij modelbouw UK.
(is ie nu ook bij PK dus het is nu nog niet nodig)
Weer terug naar de 1:16 Summit
Jammer dat de mini-Summit niet is uitgerust met de echte kenmerken van zijn grote voorbeeld (een broer wil ik het niet noemen). Het ontbreken van de hoog/laag gearing, de T-locks en de leds maken dit karretje imo een beetje een slap aftreksel.
Ik heb de grote Summit gehad, een hele leuke auto. Maar het enorme formaat zorgt ervoor dat je wel wat ruimte nodig hebt om lekker te kunnen rijden, uiteindelijk vond ik de auto te groot en is ie verkocht. Ik had gehoopt op een kleinere uitvoering, maar niet zoals deze ....![]()
Ten dele met je eens.... Idd het ontbreken van hoge/lage gearing etc. Toch vind ik de 1:16 Summit wel stoer. En lijkt me makkelijker rijden als er minder ruimte is. (De 1:10 Summit is toch lichtelijk lomp) Daarnaast een auto die snelheid heeft, met de looks van een Summit. En daar zijn genoeg liefhebbers voor. (Zoals ik)
LET OP: later deze maand worden alle Traxxas auto's 8 tot 10% duurder! Koop nu nog een auto voor de oude prijs en
profiteer van onze SUPERCOMBO ACTIE!
Bij elke Traxxas auto krijg je een Fusion 5A lader, Traxxas laadkabel en 8 penlites voor de zender GRATIS!
Bij de Traxxas E-Revo Brushless en de E-Maxx Brushless krijg je (ipv een lader) 2 extra orginele Traxxas accu's GRATIS (dus 4 accu's bij elke auto!)