Traxxas E-Maxx

Off-Road Racer zei:
Ik zit nu nog steeds te twijfelen tussen de Traxxas E-Maxx of de
Tamiya TXT-1 :roll:

Welke is het best van de twee. :?:

Bedankt!!!!!!!!!

Dit zijn 2 geheel verschillende trucks!

De TXT heeft starre assen, de maxx onafhankelijke
De TXT heeft (als optie) 4-wielbesturing, de maxx niet
De TXT staat enorm hoog op zijn wielen en zal dus sneller kantelen
De TXT heeft een bodemvrijheid van 5 cm de maxx 10 cm

Ik zou gaan voor de maxx

Nog ff een vraagje voor Jeroen E?!

U schreef dat u de E-Maxx bij Towerhobbies had gekocht :roll:

Mag ik vragen hoeveel dit in totaal kost om hem ook nog eens naar Nederland te sturen. :roll:

BVD Off-Road Racer

Nog even een vraagje over de E-Maxx :?: :!:
Is het verstandig om ook dan meteen een wheeliebar te bestellen of is dit niet echt nodig.

Want ik had ergens gelezen dat de E-Maxx ook wheelie's kan trekken :evil:

MVG Off-Road Racer

Wheelies is geen probleem en zonder wheeliebar ligt hij redelijk vaak op zijn dak. Ik heb dit opgelost door de bodemplaat een stukje door te trekken. Werkt ook prima.

Voor de zoveelste keer bedankt Jeroen E!!! :D

Ik denk dat ik dan maar gewoon de wheeliebar erbij bestel want ik vind dit toch iets mooier en anders is het zonde voor het dak :wink:

Bedankt!!!!!!!!!!!!

Ik heb toch nog een paar vraagjes over de E-Maxx

*Kan je onder het rijden ook schakelen of slijten de tandielen dan heel erg?
*Is de E-Maxx echt wel stevig(chassis) want ik heb de T-Maxx gezien maar dat chassis zag er niet echt sterk uit :| , vooral niet voor die snelheid :?

BVD!!!!!!!!!!!!

Op een rc zit een 'automaatje' die vanzelf schakeld bij een bepaald toerental....

Als dat niet het antwoord op je vraag is begrijp ik je niet :P

Groeten, Thomas

op nitro's zit een oud-omaatje dat voor je schakeld, de E-maxx heeft een drie kanaalszender en dus kan je schakelen op het moment dat JIJ dat wilt, ikzelf vind dat ze dit ook op de nitro's uit mogen vinden!

Schakelen is geen probleem, even 'gas' eraf en van 1 naar 2 of terug. Je kunt ook volgas schakelen maar dat is niet bevorderlijk voor je tandwielen.

Chassis is bij normaal gebruik sterk genoeg, ik heb met mijn (stock)maxx van een paar maanden oud nog geen enkel probleem gehad.

Het zou ook wel heel erg lullig zijn dat hij al bij een paar maanden kapot is :wink:

Maar bedankt, ik weet nu weer wat meer van de E-Maxx

Off-Road Racer zei:
Toch nog een vraagje.

Hoe lang kan je eigelijk rijden op 3000mAh(Conrad) en op 2400mAh(Sanyo):?: :?:

Hangt erg van het terrein af. Als je continu vol gas over ruig terrein raced is het met minder dan een kwartier over. 15-20 minuten is wel haalbaar.

Back