Traxxas Jato/ Jato 3.3

• Topicstarter Topicstarter TT-01 rcdriver
  • Startdatum Startdatum
T

TT-01 rcdriver

Guest
ik ben nu erg geintresseerd geraakt in de jato, sinds ik de plaatjes en prestaties er van zag. ik heb eens alle bekende shops in nederland afgezocht, maar ik kan nergens de jato, en/of adviesprijs vinden.
weet iemand die, of waar ik wel de jato kan vinden?
gr. florian

Hoi TT-01 rcdriver,

Ik denk dat je op het net meer zult vinden.
Kan ook veel in de portomonee schelen.

Groeten chokie :wink:

Yup.. De Jato is alleen in het buitenland te verkrijgen voorlopig. Omdat er niet genoeg animo voor is in Nederland. Maar dat weerhoudt ons er toch niet van, om een Revo ervoor in de plaats te kopen? :D

Quartel kan ook alles van traxxas leveren zeggen ze zelf...

ok bedankt iedereen, @chokie, ik bedoelde ook de internetshops he :).
ik denk dat ik er een in duitsland ga bestellen.
als ik hem heb plaats ik wel wat pics.
groetjes florian

ok ben van plan de auto te gaan kopen, maar ben niet thuis in het wereldje van brandstofmodellen
hoe loop ik hem precies in (weet wel standaart basis) en het afstellen en schoonhouden van een brandstofmodel.

kijk even bij de stickeys bovenaan in het brandstofauto topic. Dit is de meest gestelde vraag en is duidelijk beschreven. Je andere vragen kan je met de zoekfunctie eenvoudig vinden.

Daarnaast zit er een hele goede DVD bij de auto waar alles tot in detail is uitgelegd met hele duidelijke beelden enz.

ok bedankt dirk jan, heb nergens iets over dvd gelezen dus dan zal het wle goed komen

patrick dettmers zei:
ik koop liever niet in het buitenland i.v.m. garantie maar het scheelt wel een hoop geld! :D
garantie krijg je via de site van traxxas

om er nog even op terug te komen, ik ben een absolute beginner op het brandstof gebeuren (betekent niet dat ik me niet eerst geinformeerd heb). dus ik weet al het een en ander, maar als ik zou moeten kiezen
Jato 3.3 of een hotbodies lighting gtx2, welke zou ik kiezen, en welke zou verstandig zijn.
de prijs is geen sprake van, evenals de rijervaring doet er niet toe.
beide auto's kan ik voor hetzelfde geld krijgen.
een 2dehand 1:8 truck of een gloednieuwe 1:10 buggy

ik persoonlijk zou ik voor de jato gaan. Lijkt me een beest van een auto en je weet zeker dat alles goed is omdat het nieuw is, mocht er iets mis mee zijn is het garantie. ik weet uit ervaring dat traxxas een goede service heeft.
De Gtx 2 is de versie met 2 motoren? Klinkt wel erg leuk, maar het lijkt mij vrij kostbaar om te rijden rijden en als je een motor moet vervangen, worden het er meteen twee....En als de auto tweedehands is vind ik het nogal een smak geld zeker omdat je niet weet hoe ermee omgegaan is...

nusti zei:
ik persoonlijk zou ik voor de jato gaan. Lijkt me een beest van een auto en je weet zeker dat alles goed is omdat het nieuw is, mocht er iets mis mee zijn is het garantie. ik weet uit ervaring dat traxxas een goede service heeft.
De Gtx 2 is de versie met 2 motoren? Klinkt wel erg leuk, maar het lijkt mij vrij kostbaar om te rijden rijden en als je een motor moet vervangen, worden het er meteen twee....En als de auto tweedehands is vind ik het nogal een smak geld zeker omdat je niet weet hoe ermee omgegaan is...

En voor een brandstof beginner is het helemaal een ramp. Je moet namelijk alle 2 de motoren precies gelijk afstellen. Dat is dus heel moeilijk.

ik heb nu via iemand anders besteld. dus dat moet goed komen, bedankt.
alleen nu nog afstellen

Back