traxxas rally slash project ''the rash''

Komen er ook nog foto´s of niet?

hahahahahaha

groetjes
karsten

daar ben ik nu nog niet zo zeker van omdat iemand zijn 1/16 revo met 2 lipos wilde ruilen voor mijn project maar als dat doorgaat kan diegene misschien wat fotos plaatsen

daar ben ik nu nog niet zo zeker van omdat iemand zijn 1/16 revo met 2 lipos wilde ruilen voor mijn project maar als dat doorgaat kan diegene misschien wat fotos plaatsen

Ik ben degene met interesse, en was dus ook op zoek naar wat foto's. Nogmaals, het is interesse, ik wil graag een Slash of vergelijkbaar. Met de E-revo doe ik niets, dan denk je logisch.
Ik wil er nog over nadenken.

Gr.A.

tuurlijk mag je er over nadenken neem de tijd;)

ik wil in iedergeval wel ruilen hoor als ik tenminst 1 proefritje mag maken want dat kan je dan ook met mijn slash doen:cool:

ik hoor het nog wel

grtz mick

thunder tiger zk2 is ook echt een super ding, die van mij is helemaal brushless nu, rijd op 2 cellen al als een tierelier!! en dat ding houd alles, je smijt het overal heen;)

thunder tiger zk2 is ook echt een super ding, die van mij is helemaal brushless nu, rijd op 2 cellen al als een tierelier!! en dat ding houd alles, je smijt het overal heen;)

die wilde ik eerst wel maar een mini revo heeft standaard al brushless en kan dat zeker weten aan+hij heeft 4wd en kan op 2x2s lipo rijden:p

de zk2 kan vrushless zeker aan, ik heb het ook, en dat ding heeft al zoveel overleeft. ik was daar ook bang voor, maar geprobeert, is echt gewelding!!

inige is dat deze geen 4wd heeft, wat ook erg leuk is hoor;) en deze kan ook op 2x2 s, die van mij kan zelfs op 4s rijden!!

Begin nu toch ook wel erg benieuwd te worden naar de echte foto's.
Krijg bijna het gevoel dat deze auto helemaal niet bestaat.
Tis toch juist leuk als je iets gaafs gemaakt hebt, dit met foto's te laten zien?

oke maar ik vind een mini revo ook mooier en hij lijkt me een beter rijgedrag te hebben mede dankzij de 4wd

mini revo+4s lipo= ownage :p

4S in een Revo'tje gaat 'm niet worden , niet met de standaard regelaar iig ;)

Je kunt voor zover ik weet hooguit 2x2s of 2x3s parallel rijden.

Begin nu toch ook wel erg benieuwd te worden naar de echte foto's.
Krijg bijna het gevoel dat deze auto helemaal niet bestaat.
Tis toch juist leuk als je iets gaafs gemaakt hebt, dit met foto's te laten zien?

dan zal ik wel eerst en fototoestel oid moeten hebben voordat ik foto's kan maken

je kan vragen aan de mensen die mee hebben gedaan met de rcrallycup of ze misschien een foto hadden gemaakt

meestal spelen fabrikanten het op safe en kunnen de wagens/elektronica ongeveer 1 volt extra aan

kijk anders maar op youtube en zie het bewijs

krijgt ie toch wat meer voltage voor zijn kiezen als met Nimh of Nicd.

(14,8/9 tov 14,3/4)

Bij een volle 4s lipo zit je zelfs op de 16,8 :!:

Dat is toch wel een flink stukje meer als een vol 3s pack :!:

Laat ik het zo zeggen , als je ze op youtube van een flatgebouw ziet springen... Doe je het dan ook :?:

Een hoop malloten op Youtube doen dat soort dingen om een keer de show te stelen , dat de boel na dat ene filmpje de geest heeft gegeven hoor je ze niet over ;)

Back