traxxas rally slash project ''the rash''

Daar heb ik niks meer aan toe te voegen .... Nouja .... Alleen dat je niet hier op het forum moet gaan lopen janken als de regelaar het begeeft op 4s :!::!:

Daar heb ik niks meer aan toe te voegen .... Nouja .... Alleen dat je niet hier op het forum moet gaan lopen janken als de regelaar het begeeft op 4s :!::!:

de deal gaat toch niet door heb ik vanmiddag/net gehoord
wat ik eigenlijk wel een beetje jammer vind

ik hoop dat er snel weer mensen met intresse zijn om the rash te kopen:rolleyes:

gewoon positief blijven dan is er niks aan de hand toch:mrgreen:

Als je morgen besluit nitro te gaan rijden heb ik nog wel een nieuw GX-21 motortje voor je en een hoop delen van een Mad Force waaronder een nieuwe 3 versnellingsbak en nog vele delen, chassis, body etc.

Wil ik wel ruilen, betaal ik ook de verzendkosten van de rash.

tenzij het echt een helemaal complete rtr nitro set is dus dat ik er niks meer bij moet halen behalve nitro hoeft het niet

anders wil k er wel over nadenken

Nee helaas, bovendien bedenk ik dat het wel erg kort door de bocht was van me. Een Slash met BL, accu enzo is wel wat meer waard.

Mijn aanbod blijft voor alles wat SCRT is en de stuurservo, de rest mag je dan houden/los verkopen. Dus eigenlijk de RTR truck minus regelaar, motor en zender/ontvanger. (in jouw geval ook minus de body :mrgreen:, die is een beetje verknipt).

Heb een donorauto nodig voor projectje.

wat er al verteld was,

je heb zelf gezegt mickietjuh dat je van het weekend (vorige week) foto's zou plaatsen en nu begin je zo van ja als ik een camera had om foto's te maken.

ik geloof niet dat hij echt gemaakt is of je moet met bewijs komen

sorry en tropic is ERG offtopic

ik heb ook al drie keer laten weten in tresse te hebben in ook meer info fotoos en auto, maar ook geen reactie helaas...

ik ben er allemaal mee bezig

eerst ''even'' een camera regelen en de pics uploaden

en wat voor info zou je dan willen hebben?

Hmmm...Geef de beste knul even de tijd:mrgreen: Is ws. de enige 15 jarige zonder camera op z'n mobieltje;)

Om nog maar te zwijgen van dat oeroude apparaat "de webcam":?:

Gezien je reactie....is dat misschien wel het beste....Maar open dan ook geen nieuw topic. Mits het wel interessant is:sleeping:

Back