Traxxas Rally VXL topic

Nee, dan moet je een iMac of Macbook kopen. Daar zit standaard een prachtig filmbewerkingsprogramma op. Wel top hè die iPad? ;)

-edit- mooie camera!

Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n vermoeden dat Rick ineens een heel mooi professioneel programma heeft om filmpjes te maken. ;) De camera aan de zijkant was een van de gopro's met een zuignap op het dak en dan aan de zijkant met verschillende extensies. De kwaliteit is normaal nog beter, maar bij weinig licht wordt het wat waziger.

Originele accu is 1200mah.
Vandaag met twee 1600mah lipo parallel gereden. Die gingen echt een uur mee ofzo.

Laatst bewerkt:
meeste parkeergarage`s lijken wel op elkaar ;-)

hahaha je hebt gelijk pir3lly. Binnenkort bij Rickyyy`s production...

Ik heb zo'n vermoeden dat Rick ineens een heel mooi professioneel programma heeft om filmpjes te maken. ;) De camera aan de zijkant was een van de gopro's met een zuignap op het dak en dan aan de zijkant met verschillende extensies. De kwaliteit is normaal nog beter, maar bij weinig licht wordt het wat waziger.

Originele accu is 1200mah.
Vandaag met twee 1600mah lipo parallel gereden. Die gingen echt een uur mee ofzo.

2x1600mah 2s lipos?, ga me tog nieuwe aanschaffen... Is 3s overpowered of niet?

grtzzz

Deze heb ik besteld:

DSC_2112.JPG

Rickyyy, waar heb je deze vandaan? En hoe monteer je, je banden dan? Toch niet met de originele moeren?

Thx joren g! Link is al meerdere malen voorbij gekomen.

Het gat van de velgen moet je iets ruimen. Dan passen de velgen. Ik heb ze besteld voor banden zonder offset. Zou ze niet gebruiken voor de standaard velgen...

3S is teveel van het goede. Heb ik vandaag gezien! Dan gaat de rally wel als een speer, maar is zeer slecht controleerbaar. Denk dat het beter gaat met goede grip banden op een goede grip ondergrond.

Ik zag het. Wij zetten een nieuwe pas life als ie het doet... Of als Beta naast de oude! Nou ja het is nie anders.

Het zal wel een rede hebben idd, er was vlak voor het platgaan wel een melding, weet alleen niet meer wat er precies ging gebeuren.

Maar apart kan je eentje terwijl laden... Alles heeft voordelen;p

Grtzzz

Klopt, maar die 1600mah lipo zijn heel goedkoop, nog geen 10 euro. Ik heb daar 4 van. Rij je een uur op twee, terwijl je de andere twee in een half uur laad op 2c

Laatst bewerkt:
Leuke filmpjes heren!
Hoop er volgende keer zeker bij te zijn!
Die pilaren maken het rijden op 3S daar wel beetje listig toch? Dan is de Rally wel een oncontroleerbaar stuk zeep en zo'n pilaar geeft weinig mee.
Maar 2S wat jullie in de filmpjes doen gaat perfect.

Traxxas forum is weer in de lucht, maar wel traag.
Vind het Rally topic voor Traxxas begrippen nog wel opvallend rustig, weinig topics. Alles wat met het 1/16 chassis te maken heeft is natuurlijk ook al minimaal 100 keer besproken in het MERV gedeelte....

Back