Dirk Jan
Forum veteraan
Na 6 jaar veel lol gehad te hebben met mijn Revo 2.5R is het tijd om met de tijd mee te gaan
De RB motor begon iets te lekken bij de krukas adapter en de herrie van de brandstofmotor zorgt ervoor dat ik niet overal kan rijden. Een brushless ombouw dus!
De Setup wordt een 4S lipo met Hobbyking 150A regelaar en Turnigy Trackstar 4068 2560kV.
Zo zag de REVO er eerst uit:
We beginnen met het strippen van de REVO. Naar een uurtje ziet hij er zo uit:
De motorsteun heb ik in CAD getekend en op mijn werk laten maken uit 2.0mm RVS.
De motorsteun plaats ik op de originele motorsteunen. Die geven de constructie namelijk veel stijfheid. Daarvoor moest ik de motorsteunen wel vlak zagen.
De lipo komt op de plek van de radiobox en brandstoftank. Ik heb er een carbon plaatje voor gemaakt.
Ik ben nu bezig met de regelaarbevestiging. De motor zit ook al op zijn plek. De foto's volgen!

De Setup wordt een 4S lipo met Hobbyking 150A regelaar en Turnigy Trackstar 4068 2560kV.
Zo zag de REVO er eerst uit:

We beginnen met het strippen van de REVO. Naar een uurtje ziet hij er zo uit:

De motorsteun heb ik in CAD getekend en op mijn werk laten maken uit 2.0mm RVS.

De motorsteun plaats ik op de originele motorsteunen. Die geven de constructie namelijk veel stijfheid. Daarvoor moest ik de motorsteunen wel vlak zagen.

De lipo komt op de plek van de radiobox en brandstoftank. Ik heb er een carbon plaatje voor gemaakt.

Ik ben nu bezig met de regelaarbevestiging. De motor zit ook al op zijn plek. De foto's volgen!
Laatst bewerkt: