Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Hi Guys,
we hebben de absolute knaller voor de REVO binnen
foto zegt genoeg
past op Savage en REVO

3199-00_resize.jpg

Past er ook een action man ofzo op? :P
Want zonder bestuurder vind ik het nogal raar om te zien rijden.

Maar origineel is het wel :D

ja stuur zit er bij er is op de proline site ook een filmpje te zien
met inderdaad een action man erop ;)
heb de body even goed bekeken en ziet er erg solide uit zoals altijd de kwaliteit van Pro-line TOP dus.(lexaan)

Nop stuurt volgens mij niet mee als ik het filmpje van proline goed bekijk, en het zou wel snel kapot gaan als ze het laten meesturen.

Btw, me broertje knalde net met zijn revo tegen een boom aan (met het linker wiel)
Resultaat: Bovenste arm gebruiken, en pushrod verbogen, en het rubberen ringetje om de aandrijfas gescheurd, valt nog mee vind ik, hij raakte de boom aardig hard

Ik zag laatst op the-border een remschijf van carbon staan, en nou is mijn vraag, heeft dat enig effect op het remgedrag?

Hallo allemaal,

Zoals jullie elke keer lezen in m'n sluitzin oid, heb ik de wens om mijn Revo met een OS.18 TZ-TX uit te rusten. :twisted:
Nu ben ik nog niet helemaal goed in het tunen/afstellen van de motor,
dus ben ik ook niet zo'n voorstander van een trekstarter.
Nu heb ik op het net wat andere gizmo's gevonden die het me wat makkelijker moeten maken.

Een Tigerdrive van Sullivan, of een Rotostart.

Voor de Tigerdrive moet je gebruik maken van een accuboormachine, of de aandrijving van de Rotostart.
De Rotostart spreekt voor zich, de Savage maakt er geloof ik gebruik van.

Ik weet ondertussen dat er een passende Tigerdrive is voor de TZ, via de techsupport van OS. :teacher:

Nu is mijn vraag aan jullie mede Revo gebruikers, heeft iemand er al ervaring mee, of weten jullie iemand die deze manier van starten ook gebruikt?

Heeft iemand al wel eens iets bij Towerhobbies :usa besteld, en hoe is dat bevallen?

Groeten van chokie :wink:

PS Bordershop, de Vantage banden komen goed uit een test.
Test is goed geformuleerd en ook geevalueerd op diverse ondergronden!
Check het Traxxas Revo forum !

Wanneer RPM ?
Wanneer OS ?

Groeten chokie :wink:

chokie zei:
PS Bordershop, de Vantage banden komen goed uit een test.
Test is goed geformuleerd en ook geevalueerd op diverse ondergronden!
Check het Traxxas Revo forum !

Wanneer RPM ?
Wanneer OS ?

stja wachten wij ook op !

bestellen duurt eenmaal lang soms maar als we het eenmaal hebben hebben we ook meteen buffer hoop ik ;)

drop een mail zodra het binnen is en on-line staat

Hoi Bordershop,

Zie net dat de RPM spullen er zijn!
Alleen geen draagarmen.
Next shipment ???

chokie zei:
Heeft iemand al wel eens iets bij Towerhobbies :usa besteld, en hoe is dat bevallen?

Groeten van chokie :wink:

Ik heb regelmatig iets besteld bij Towerhobbies en bevalt erg goed. Ik kies wel voor de airshipment, maar niet voor express delivery of speed del. Het duur ongeveer 1 tot 2 weken voordat je het in huis hebt, niet langer. Verzendkosten zijn redelijk als je bedenkt dat het uit Amerika komt, maar niet zo redelijk dat het voor 1 onderdeel rendabel is, tenminste als het een goedkoop onderdeel is, maardat is bij de border idem.
Aan de grens van Europa heb ik nog geen problemen gehad, maar ik heb ook nog geen komplete kit besteld, maar alleen onderdelen en dat is vaak klein verpakt en redelijk goedkoop...
Ik ben nu aan het zoeken voor een nieuwe motor die ik uit amerika wil laten komen....ik ben aan het twijfelen tussen de OS 18 TM, Fantom .18 (veel goede dingen over gelezen) of de Picco p2 of X2, deze motor ken ik en is erg goed en kost in amerika $136 met revo steun. Als laatste keuzen heb ik de RB 323 of de Sirio, deze zijn iets duurder en de border heeft een erg leuke aanbieding voor de Sirio. Alleen moet ik even wachten met kopen......we gaan een huis kopen en ik hoor mijn vriendin al gillen als ik nu voor €200 een motor ga kopen voor mijn toch al niet goedkope hobby :)

Maar het ligt er ook aan wat je ermee wilt gaan doen, want volgens mij os de os.18tm meer voor het racewerk, en de sirio en rb zijn meer voor het beuqen.

Maar hoeveel rpm armen heeft the-border in voorraad? ik wil ze gaan kopen maar heb nog geen geld :(

Ik heb regelmatig iets besteld bij Towerhobbies en bevalt erg goed. Ik kies wel voor de airshipment, maar niet voor express delivery of speed del. Het duur ongeveer 1 tot 2 weken voordat je het in huis hebt, niet langer. Verzendkosten zijn redelijk als je bedenkt dat het uit Amerika komt.

Oke Nusti, lijkt me duidelijk.
Hoe zit het met importtax ?
Voor hoeveel mag je vrij importeren?
Heb namelijk een aardige lijst samengesteld met een waarde van ongeveer 350 euri's. :lol:
Niet dat daarover nog eens tax moet worden betaald.
Misschien dat jij dat ook wel weet.

PS waaom geen OS.18TZ ?
Past er nu gewoon in hoor.

Heb trouwens straks nog een link betreffende OS TZ en TM problemen !!!

het bedrag dat je vrij mag importeren is zo een 20 euro, en daar zit jij aardig overheen :wink:

En past de tz er nu zo op? of moet je nog aanpassingen maken?

Back