Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Badlands hebben een wielomtrek die zowat een kwart groter is dan de standaard banden. Om nu met hetzelfde motor toerental op dezelfde topsnelheid te blijven moet je dus je tandwielverhouding met een kwart verkleinen. Dat betekent je spur groter (25%) of je pinion kleiner (20%).Ja dit zijn 2.8 banden.
Ik denk dat dit vooral komt omdat ze op grote velgen (desperado)zijn gemonteerd meestal worden ze op andere velgen gemonteerd.
Ik las ergens dat ik mijn gearing moet veranderen om met badlands te rijden ...
Iemand uitleg ?
Mvg
R
Badlands hebben een wielomtrek die zowat een kwart groter is dan de standaard banden. Om nu met hetzelfde motor toerental op dezelfde topsnelheid te blijven moet je dus je tandwielverhouding met een kwart verkleinen. Dat betekent je spur groter (25%) of je pinion kleiner (20%).
Badlands zijn idd best prijzig, maar wel topbanden voor algemeen offroad. Baloonen wel best stevig, heb ze dan ook ingetaped met gorillatape.
Maar zolang je er niet mee op asfalt speedruns gaat doen moeten ze een hele tijd meegaan. 4 jaar zal niet lukken, maar 1 jaartje toch wel hoop ik. In ieder geval langer dan de 3 weken die de stock banden op mijn revo meegingen!