Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

dan zou ik een wat hogere mAh nemen.
Met een grotere mAh zou hij niet in een 1:18 passen. Met 2200 volgensmij ook al niet maarja.
Dat filmpje heb ik trouwens wel eerder gezien , wist niet dat de rustler ban byte was. Mooi gereden :D
Niks gebroken tijdens de vlieglessen?

Haha, dat filmpje is ook oud zeg! Volgens mij had ik toen alleen achterdraagarmen van RPM, de rest was (op de elektronica na) helemaal stock. En natuurlijk een goede rijder :$ *kuch kuch*

Toen op 87 km/h idd geclockt maar dat was met een LiPo die eigenlijk voor 1:18's bedoeld was volgens mij.

Dat opstijgen (ongeveer op 2:46 van het filmpje) is geloof ik een Rustler eigenschap. Ik heb er een omgekeerde RPM bumper op zitten (die ik nog iets schuiner ga zetten om nog meer 'downforce' voor te krijgen.

Jawel en het is dan ook niet aan te raden hiermee te rijden. We hebben dit enkel voor de fun en vrij kortstondig gedaan. Op ten duur zal z'n kleine LiPo natuurlijk problemen gaan opleveren; kwestie van tijd en geluk.

Van het weekend even wezen bashen en mijn motor werd erg heet (kon mijn vinger er amper langer dan 2 a 3 sec tegenaan houden).

Esc en lipo waren normale temp, had helaas mijn tempgun niet bij me dus kon het niet ff snel meten.

Ik rij met een 2s lipo en bash alleen maar, denk dat ik met de verkeerde vertanding rij. Welke kan ik het beste gebruiken in combinatie met mijn lipo en enkel en alleen bashen?

Thx!

edit: Ik rij nu met de stock gearing...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik rij met een 2s lipo en bash alleen maar, denk dat ik met de verkeerde vertanding rij. Welke kan ik het beste gebruiken in combinatie met mijn lipo en enkel en alleen bashen?

Thx!

edit: Ik rij nu met de stock gearing...
Ik zou de pinion vervangen door een 21 of zelfs 19T.

ik tij met talons op 28/76 gearing (bandit vxl). je motor kan ook undergeared zijn hea;). bij mij word me motor nu 65c en de regelaar 40c(zonder fan). en ik rijdt op gras met veel jumps etc. 4000mah 2s 25c lipo;)

Wanneer is je temp eigenlijk te hoog. Ik heb van de week mijn tempgun binnen gekregen.
Is daar een standaard voor of verschilt het per motor ook nog eens?

Met een grotere mAh zou hij niet in een 1:18 passen. Met 2200 volgensmij ook al niet maarja.
Dat filmpje heb ik trouwens wel eerder gezien , wist niet dat de rustler ban byte was. Mooi gereden :D
Niks gebroken tijdens de vlieglessen?

oh, nee ik dacht dat hij vroeg o dat een goede lipo was voor de rustler, ik wist niet dan het nog om die van byte ging.

tja, ik heb ben van 28/86(kreeg ik standaard) naar 19/90 gegaan omdat hij te warm werd. nu nog steeds een beetje dus ik wil ook nog eens een alu gearbox kopen voor de koeling. eerst moest ik hem ook nog een pauze geven. ik zit tegen de 60 aan dus een pauze is nu niet echt verplicht. misschien wel als m'n rijtijd langer wordt.

Back