Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Stampede wielen passen op de Rustler, heb ze zelf ook achterop.
Zijn wat groter en breder wat de bochtenstabiliteit ten goede komt.

Tandwielverhouding wel aanpassen (bijv. 23/86) en je aandrijfassen lubberen sneller uit vanwege meer massa en grotere diameter.

Nieuwe kopen met bolling, of zonder kapje rijden. meer keuze is er niet
Zonder kapje rijden lijkt me geen optie in het zand... ik ben wezen zoeken, maar kan geen 32p spur vinden met bolling. Weet iemand waar ik die vandaan kan halen?

Iemand ervaring met deze banden van de Traxxas Stampede? (Tires & Wheels, assembled, glued (TRX3668A) | Traxxas Shop - RC auto's, trucks en boten zowel nitro als electro)

Ik heb nog steeds geen goede offroad banden (met wielen) kunnen vinden.

Ik rij nog steeds op de Anaconda's, maar dat is voor offroad niet handig

Die staan nog een paar tekoop hier op t forum
http://www.modelbouwforum.nl/forums/[te-koop]-autos/145776-traxxas-stampede-velgen-met-banden.html

Ff kopieeren als hij het niet doet

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand waar ik die pro line dirt hawks kan kopen en of het uitmaakt dat ik de voor banden ook vervang (voor je grip) ?

je kan ze kopen in nlbij toemen en bij pkracing.
ik denk nietdat het veel uitmaakt dat je meer grip hebt aangezien je toch geen voorwiel aandrijving hebt.

tegen het slijten van de wielen van de wheeliebar heb ik een oplossing, dat niet 17,50 kost voor nieuwe wielen met banden.
full

full
full

ik heb wat gezocht naar banden en heb ze om de wielen gedaan.
ik heb ze nog niet vast gelijmd, eerst kijken of het werkt.

Laatst bewerkt door een moderator:
de bandjes zullen er snel afliggen denk ik, maar niets wat niet op te lossen is met wat lijm.

Slijten de originele wieltjes zo snel? of maak je gewoon veel wheelies?

ik rij op ruwe klinkers dus slijten ze wel, maar het zijn plastig wielen zonder banden dus.
die bandjes zitten er wel strak omheen, tenminste ze kunnen echt niet zomaar los.

nee, alleen dat hij een minder goede wegligging heeft.
maar hij heeft wel gewoon heel veel grip, dus je kan dat geen nadeel noemen.

trekt ook langzamer op, remt langzamer af, moeilijker te controleren.
en als je de snelheid er goed in hebt heb je op bijv gras wel een heel erg extreme draaicircel, op asfalt slip je al snel in het rond.
maar het is gewoon anders rijden, sommigen vinden 2wd leuker om te rijden

Ik heb sinds een tijdje een probleem. Ik heb de Rustler nu met een standaard vxl motor en esc regelaar. Ik rij er mee op lipo's En mijn zender is een Spektrum DX3.0.
Naast diverse hopups is het enige dat ik aangepast heb de servo, dit is er een van Hitec.

Ik heb soms het probleem dat er een vertraging bij het gas geven en af een toe een verschil in vermogen. De ene keer trekt de auto hard op en een minuut erna weer minder hard. Vervolgens weer hard.

Kan dit aan de ontvanger of esc liggen? Ik heb de zender gekalibreerd op de esc. De Spektrum is een splinternieuwe welke het perfect doet op mijn rs4 en Savage.

Kent iemand dit probleem? Het ligt overigens niet aan de lipos want het gebeurt bij allemaal.

Back