Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Dat is een prima setje, alleen vrij duur, verkopen ze die niet bij HK?
Dat setje die je eerder linkte is ook goed, alleen zou ik inderdaad beginnen met een 2S LiPo.
Maar weet je al zeker dat je oude setje kapot is dan?
Want misschien is die nig wel gewoon te maken..

De Castle is niet waterdicht.
Als RcRacingTwente bij u in de buurt zit zou ik voor de Velineon set gaan, die heeft zich wel bewezen, en is een prima set.
Alleen is er niet veel in te stellen aan de ESC.
Wat dat betreft zou u beter naar een Castle, Tekin of Hobbywing combo kunnen kijken.
Het maakt allemaal niet zo veel verschil denk ik, gewoon een goede 1:10 combo ( van de bovenstaande merken bijvoorbeeld ) kopen, met een minimaal 60A ESC, en een motor met een Kv tussen de 3500 en 4500.

Badlands of trenchers. De stampede banden passen ook als je wilt. Heb ik ook en rijden fijn! Voor offroad zijn ze allebei goed

Haha, +1 :)
Maargoed, maar weer ontopic?
Inderdaad, Badlands en Trenchers zijn prima banden.
De Trenchers zullen bij gebruik op wat hardere ondergronden wat minder snel slijten.
Op Gras en los zand zou ik voor de Badlands gaan.

Haha, eerst naar jezelf kijken en dan posten...

Die badlands, verslijten die snel als je er mee op asfalt gaat rijden?
Heb op dit moment zon zelfde soort profiel en was in no time versleten :S (had er niet mee op asfalt moeten rijden)

Ik ben erg tevreden over de Trencher's op mijn off-road Rustler VXL. Heb er zelfs mee op het ijs door de sneeuw gereden en was nog verbaasd over de grip hiermee.

je moet met off roa dbanden niet over asfalt of stenen rijden, en met anaconda`s (on road) niet in de blup,gras of zand.

Die badlands, verslijten die snel als je er mee op asfalt gaat rijden?
Heb op dit moment zon zelfde soort profiel en was in no time versleten :S (had er niet mee op asfalt moeten rijden)

Badlands zie en hoor je slijten op asfalt, moet je inderdaad echt niet hard mee optrekken op asfalt. Staat anders gelijk in het rubber geschuurd.

Op 1/10 Revo's worden vaak mashers aangeraden voor Off-road + een ook de mogelijkheid om onroad te gaan zonder hevige slijtage. Is misschien ook wel voor jou geschikt. Wel een zware band, moet je wel even kijken of je vertanding misschien aangepast moet worden.

Back