Hallo all, snelle voorstelling, Patrick en sinds kort in bezit van een Rustler XL5 4x4 brushed. Zit met een aantal vragen en kwam door zoeken op inet hier uit. Daar waar de kenners zijn! Man wat is er al veel geschreven, chapeau! Al veel gelezen, maar blijkbaar nog niet genoeg. Komt goed! De Rustler wordt op het moment door mijn zoon gebruikt op een kunstgrasbaan. Nu is de grip met dit weer niet echt super. Heeft er iemand tips voor andere banden? Ik zag de achterbanden van de Rustler 2wd al, die zouden kunnen, of zijn er betere alternatieven zoals Louise? Of andere merken? Tuurlijk kan ik naar de winkel, maar zoek graag naar meerdere opties. En ja, ik heb al heel wat gezocht en zal dat ook blijven doen.
Ik zal tzt de xl5 combo upgraden naar een Hobbywing max10 combo, maar ik heb hier al gelezen over dat er geen lagers aanwezig zouden zijn in de xl5 versie, wel in de vlx. Of was dat bij de oudere modellen? Nu weet ik wel iets over het aanpassen van onderdelen, maar wat is nu echt belangrijk om gelijk te doen met de ombouw?
Alvast bedankt voor het meedenken, ik ga weer even verder lezen en zoeken!