traxxas slash 2 wd motorkeuze??

Ondanks dat de vxl (set)niets in te stellen heeft, vindt ik zijn gas respons wel heerlijk lekker regelbaar! Vooral met de pede merk je dat, met wheelies, een wheeliebar heb ik zowat niet nodig... En toch kan ik prima lange wheelies maken!

heey ik heb het gekocht en rij rijdt goed.
trek wel een weelie dat is wel cool.
maar met 2 cel
whielie en met 3 chel bijna backvlip .
dus echt cool

groeten

probleem is
is erzat op de regelaar een tamiya.
en die had ik dus ook een verloopje voor.
maar ik kwam er achter
dat die
dus nu doorgebrand is de stekker
dus moet eerst nieuwe stekkers bestellen op pk racing.
van die stekker's voor hpi's zijn wel goed.

de stekkers die best veel gebruikt worden zijn Dean's en goudcontacten..

Tamiya stekkers bij zulke regelaars ineens eraf gooien. Die dingen smelten vrij snel en stel maar eens dat de + & - tegen elkaar komen doordat de stekker smelt..

''Team Losi ec3'' heb ik en is super fijn , super makkelijk te solderen en makkelijk te plaatsen in het plastic en verbrand nooit en ik heb gehoord dat een groot gedeelte van de rijders die gebruiken en je dus ook nog wellis wat kan uitwisselen met elkaar ( ik weet niet of dit waar is ).

Hackroader

XT60, soldeert makkelijker dan deans, gaat makkelijker in- en uitelkaar. Kost geen drol.

o.a. bij http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9572
xt60con-400.jpg

Maar wel vreselijk irri met dikke draden....:(
Daar is de xt60 weer int voordeel... Maar die begint te smelten als je er lang op drukt, , ik houd het voor nu bij ec3. Is kleiner en kan genoeg stroom doorheen.

Back