Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kan eelco voor de wedstrijd ff een filmpje schieten tijdens een trainings ronde!!!!!!

Lijkt me een goed plan. Wellicht kom ik in de ochtend nog even kijken...Aan de wedstrijd meedoen lukt dan wel niet..Even polshoogte nemen wel...:mrgreen:

Eelco: Ga jij nog deelnemen?

vette bak joh laat mar snel weten hoe het rijdt.
let op de zwakke puntjes. Vuil wat bij de center driveshaft binnen komt door het gat aan de voorkant van het chassis. En de assen dan.
Kijk ook een op www.lunsfordracing.com voor titanium wielassen voor de rustler vxl. ze zouden op de slash moeten passen. Nummer 2753X

edit: sorry volgens mij staat er niets op die site. had deze info van het traxxas forum gehaald mar dood eind dus:P

@bricks: ja klopt

Laatst bewerkt:
2wd slash is vandaag de deur uitgegaan en is op de post

ff bellen en contact nummertje 3 die langs ging

Afb0152.jpg

ik heb zojuist mijn 4x4 RTR slash ontvangen ( de greg adler editie )
foto's volgens snel

:D:D:D:D

Wat ik zowiezo mooi vind aan de GA editie zijn de zwarte velgen en "look a like" beadlocks.. Bij de overige versie's is er de lelijke rode binnenkant van de velg..

Een plaatje van onder de kap, valt me wel op dat de 4x4 erg zacht veert

Afb0155.jpg

Dito.....En een Antraciete beadlock ring. Maar dat heeft weer meer te maken met de styling van het totaal.

Super! Geweldige bak! Ga je er dit weekend nog me rijden? (domme vraag) Kan wel ff langskomen om de 4x4 nu eindelijk eens in het echt te zien. Anders in gouda?

Super! Geweldige bak! Ga je er dit weekend nog me rijden? (domme vraag) Kan wel ff langskomen om de 4x4 nu eindelijk eens in het echt te zien. Anders in gouda?

ik ga er zondag nog niet mee rijden denk ik
eerst dat ding uit elkaar halen
andere stekkers solderen
opnieuw afstellen
spektrum erin

eerst de wagen ff leren kennen.. ik ga nog niet met vorst rijden, onderdelen zijn nog niet makkelijk te verkrijgen..

Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik eerst eens gaan rijden. Al dan niet met een andere zender. Pas dan kom je te weten of je aanpassingen moet doen qua instellingen.

P.S. Zondag wordt het ook niet voor mij....maaaaar dat dat je wellicht al gelezen

ja ik ben het er deels mee eens. ik zou persoonlijk ook eerst geheel standaard gaan rijden maar ik trek hem ook eerst geheel uit elkaar om eventueel loszittende schroefjes of montagefouten af-fabriek te vermijden en om de diffs goed uit te shimmen mocht dat nodig zijn.

Controleren op losse imbusjes zou moeten volstaan. Daarna testen....(eerst subtiel dan knallen) Dan pas aanpassingen verrichten. Maarja..ik zal wel gek zijn;)

Controleren op losse imbusjes zou moeten volstaan. Daarna testen....(eerst subtiel dan knallen) Dan pas aanpassingen verrichten. Maarja..ik zal wel gek zijn;)

nee hoor je bent niet gek. ik denk dat het bij iedereen hier net zo hard kriebelt om zo snel mogelijk met die wagen te rijden haha

Net even in de woonkamer heen en weer gereden wat remt dat ding hard, de 4x4 remt ook op de voorwielen bij de 2x4 alleen de achterwielen wel kicken, staat echt meteen stil zitten nu wel dikke strepen op me parketvloer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back