Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat klopt die hubs kunnen met de vrieskou niks hebben.
heb er al 2 kapot gekregen,1 door schuiver tegen een stoeprandje van het plantsoen(daarbij ook me achteras een klein beetje verbogen):confused:de snelheid was zodanig laag dat ik er echt versteld van stond dat die schade er kwam!! en 2 door een jump die niet helemaal goed ging,en daarbij gewoon verkeerd terecht kwam. maarja ik sprong nog geen meter ver op die baan die ik heb gemaakt. dus ik zie het zo de kou was voor mij het grootste probleem en de klappen kwamen ongelukkig uit en ik heb nog wel wat te leren.:mrgreen:want ja vorig jaar om deze tijd had ik nog nooit een zender in me handen gehad.:cool: @bricks, Breekpunt blijkt met deze vrieskou de achterwiel hubs te zijn. Met de assen nog geen probleem gehad.[/QUOTE]

dat kon je toch allemaal zo makkelijk en goedkoop bestellen op LiquidRC of ebay?;)

in dat bewuste geval hadden we het toch over de achterassen.;)

middendif is wel op ebay te vinden maar way overpriced :(

ff wachten nog, maar je moet die gasten eens in amerika horen. die kunnen janken zeg!

Laatst bewerkt:
moet ik hem erwel bijvoegen natuurlijk:hammer::mrgreen::sleepy:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
ja ik heb erook last van dat ik niet alle foto's kan zien hier op het forum.
en anderen weer wel want dat zie je aan de reacties,maar hoe dat komt snap ik ook niet.
en voor degene die hem wel zien bedankt voor je reactie.
en me harde schijf van me comp is vanmiddag kapot gegaan dus ben me foto's ook even kwijt.

Heren ,Een beetje oftopic maar ik denk toch dat ik hier het best zit .
Ik ben net in het bezit van een 2,4 gig zender uit een 4x4 slash .
en wil die ombouwen naar 4 kanalen voor mijn summit .

Nu is dat absoluut geen probleem ,maaaar de rukkers hebben de software verandert in de zender dus die ziet maar 2 kanalen .
Mijn vraag nu wie kan er wel 5 kanalen programmeren in zijn zender,en heeft rode of gele knoppen .
Rode schijnen wel vaak te werken ,dit kwam traxxas te weten dus vandaar de gelockte versie
LMPAg-7ou8E[/media] - Traxxas - TQ Link 2.4Ghz - 5 Channel Enabled?

Groeten Wiebe.

filmpie is nog being processed volgens youtube
en let niet op de datum in beeld , die klopt niet
maar het was wel ff leuk om em door de blubber te zien gaan afgelopen zondag op MVB

tis opgenomen met zon klein sleutelhanger cameraatje dus was ff lastig te volgen de auto

het was wel zwaar voor de auto..
veel modder wat in de kap bleef plakken en ondanks gebruik van een badmuts schat ik het gewicht op 4 kilo na 10 minuten rijden
de vxl werd ook behoorlijk heet

Dat is toch dat kleine cameraatje wat je laatst poste? Valt me niet tegen idd, de kwaliteit. Goed genoeg voor youtube iig. Reed je nou ook ergens full throttle of niet? Welke vertanding? Hij lijkt best log in z'n bewegingen, bijna een Baja5t o.i.d.
Maar voor mij is het niks, zo'n baantje. Zou d'r claustrofobisch van worden :roll:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back