Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee dus niet. Je kan een BO altijd annuleren n.l. Je betaalt pas als er geleverd wordt. Ik had toevallig wel betaald omdat de dollar aan het zakken was maar dat is geen gewoonte. (kost ook extra)je hebt al betaald, voor hun is het geld binnen..
Ben benieuwd wat ie doet met een Mamba Monster 2200 en een 5S of 6S lipo...met 21/54 vertanding 8-O
Hebben ze waarschijnlijk wel gedaan, aangezien ze ook weten dat deze wagen een succes gaat worden, maar denk dat Traxxas de leveringen regelt en dus de producten verspreid over de verschillende shops en distributeurs.
Weet iemand er iets van of de P.E.-versie van de Slash 4x4 een "limited edition" is?
Ik las het op de volgende link: Slash PE is a LE of 500 - Traxxas Online Community
Ik ben wel meer geïnteresseerd in de P.E. dan in de "gewone" Slash 4x4 maar wilde eigenlijk nog even wachten met eentje aan te schaffen (kwestie van wat kinderziektes aan de wagen niet te moeten ondergaan).
Weet iemand er iets van of de P.E.-versie van de Slash 4x4 een "limited edition" is?
Ik las het op de volgende link: Slash PE is a LE of 500 - Traxxas Online Community
Ik ben wel meer geïnteresseerd in de P.E. dan in de "gewone" Slash 4x4 maar wilde eigenlijk nog even wachten met eentje aan te schaffen (kwestie van wat kinderziektes aan de wagen niet te moeten ondergaan).
welke kinderziektes???: de Slash 4x4 is een door ontwikkelde E-revo, de Slash 2wd alsmede de e-revo is ook een beproeft concept.
heeft iemand hem al binnen? of het traxxas forum lees ik dat er wat problemen zijn zoals buigende assen en brekende bulkheads...
Ik denk dat dat van die knuppels zijn die een 2200kv MMM setje er in hangen, en zich dan afvragen waarom het kapot gaat om eerlijk te zijn.
Met het VXL setje zal het wel niet zo'n probleem zijn.![]()
P.s. Platinum Edition bestaat, op wat optie's na uit dezelfde onderdelen....zoek het persoonlijk in de rijstijl..