Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik begrijp is dat je nog geen 4X4 in bestelling hebt staan. Mijn vraag qua kap was welke je evt. weg zou doen. Dan had ik wellicht interesse gehad. Mijn PE kap wil ik netjes houden, zocht dus nog een tweede...vandaar...

tsja heb een optie genomen op een PE uitvoering, reden zoals eigen zenderset gebruiken en lipo ipv accu, maar als je een beetje de forum's leest zijn de meegeleverde upgrade's niet zo best , de sway-bar en schokbrekers wel ,maar de rest bagger.De e-revo rijdt immers ook met full plastik en daar gaat ook niet alles gelijk stuk, netzoals de 1/16 broertjes.
Dan bv door de verkoop van de zenderset de bigbore's en sway bar kopen en hebt je een goede auto:cool:

En ben nu eenmaal meer fan van de VW beetle kappen ,als het maar old-skool is e.d , want van de standaard slash kappen zijn er genoeg, rij zelf liever met een unieke kap.

Laatst bewerkt:
Wat ik begrijp is dat je nog geen 4X4 in bestelling hebt staan. Mijn vraag qua kap was welke je evt. weg zou doen. Dan had ik wellicht interesse gehad. Mijn PE kap wil ik netjes houden, zocht dus nog een tweede...vandaar...
Ik heb zelf een blanco kap te veel besteld. Had er n.l. een besteld maar toen kwam ineens de PE uit. Misschien is dat iets voor je want 2 kappen verven vind ik wat te veel. Heb ook nog 2 Baja kappen en een SC10 kap te doen... Overigens zijn die spare parts (incl die kap) nog steeds niet leverbaar in de VS.

Misschien is dat wat voor mij...Regelen we even via pb..

Q racing: Vind zelf de Parma dessert buggy een knaller...Maar de Proline Bug mag er zeker wezen.

Laatst bewerkt:
Is het circuit van de MVB te Berschenhoek. (vlakbij Rotterdam)
Ik denk dat het een behoorlijke baggerbak is momenteel. Wat ik heb begrepen Begint het seizoen omstreekt maart weer. Doe anders mee aan de Rallycup op de MVB.

40 Mhz transmitter / receiver op Slash mogelijk?

All,

Vanuit de US neemt een vriend van me een Traxxas Slash Platinum mee. Deze wordt geleverd zonder tranmitter & receiver. Nu rijd ik al een Tamiya met 40 Mhz T/R. Ik ben geen fan van de pistol zender. Om efficient met m'n spullen om te gaan overweeg ik ook een 40 Mhz receiver in de Traxxas te plaatsen en het liefst waterdicht.

Kan dit?

Groet,
Wouter

PS ben redelijk newbee.

Aan de afbeeldingen en begeleidende tekst te zien levert PK de 4X4 Slash met het oude type 2,4ghz zender. Even opletten bij evt. aankoop;)

Laatst bewerkt:
Aan de afbeeldingen en begeleidende tekst te zien levert PK de 4X4 Slash met het oude type 2,4ghz zender. Even opletten bij evt. aankoop;)

en wat is dan oud en welk nieuw??, en de zender zit al in doos bij de auto, je gaat toch niet zeggen dat ze de zender verwisselen?.Dus ze zijn afhankelijk wat traxxas in de doos stopt.

EDIT: als je doelt op het plaatje van de zender die bij de auto staat gaat het om de 27Mhz variant

Laatst bewerkt:
en wat is dan oud en welk nieuw??, en de zender zit al in doos bij de auto, je gaat toch niet zeggen dat ze de zender verwisselen?.Dus ze zijn afhankelijk wat traxxas in de doos stopt.

EDIT: als je doelt op het plaatje van de zender die bij de auto staat gaat het om de 27Mhz variant

Ik zag de site van PK en het viel me op dat er een oude zender afgebeeld stond. Verder stond er in de tekst dat er 8 penlite's in de zender moeten, i.p.v 4. Voor mij reden dit even weer te geven.

Let wel: Ik gaf duidelijk aan dat dit is wat de site van PK weergeeft, en een potentiele koper even navraag zou kunnen doen.

Lijkt me wel zo netjes ook je post in mijn verkoop topic te wijzigen. Als er iets te melden is aan mijn adres dan graag de topic gebruiken waar het hoort. Of een pbtje.

Dank je;)

Laatst bewerkt:
Ik zag de site van PK en het viel me op dat er een oude zender afgebeeld stond. Verder stond er in de tekst dat er 8 penlite's in de zender moeten, i.p.v 4. Voor mij reden dit even weer te geven.

Let wel: Ik gaf duidelijk aan dat dit is wat de site van PK weergeeft, en een potentiele koper even navraag zou kunnen doen.
tsja zo kan je het ook interpreteren maar je verwijst naar een oudere type zender, dat pk verkoopt bij de auto , dan moet je naar Traxxas verwijzen.Als je beetje goed kijkt ,zie dat ze de verkeerde zender hebben afgebeeld ,de 27Mhz variant, en daar gaan idd 8 penlights in.
Je blijf hiermee, in mijn ogen ,zeggen dat PK dit verkoopt , terwijl ze afhankelijk zijn van Traxxas, wat die in de doos stopt, lijkt me vrij onmogelijk dat een merk zoals Traxxas bij een nieuwe auto , oudere modellen zenders verkoopt en dit niet zo vermelden op de site.

het bewijs :
op de doos en wat erin zit en ja van PK Racing, dus de site geeft de foutieve zender aan ..........

DSC08479.jpg

DSC08478.jpg

DSC08477.jpg

mbt je verkoop topic, je bent vrij om alles te verkopen voor de prijs die jij er voor wilt hebben, niks minder en niks meer, alleen is de aanschaf bij die winkel te hoog, voor je, maar je wel zelf je eigen verkoopprijzen aan refereert.Doe er mee wat je zelf wilt, gezien de reactie weet je zelf het beste hoe het bedoelt wordt.

igg suc6 met je verkoop van je auto:zon:
:cool:

Laatst bewerkt:
Lijkt mij eerder dat Pk gebruik heeft gemaakt van oud beeld materiaal van Traxxas. Pas vlak voor de verzending heeft Traxxas aangekondigd dat er een verbeterde zender mee gestuurd ging worden. Waren er al een heleboel "foute" plaatjes verspreidt

het bewijs :
op de doos en wat erin zit en ja van PK Racing, dus de site geeft de foutieve zender aan .........:cool:

Je had natuurlijk gewoon kunnen zeggen dat je een 4X4 bij PK vandaan hebt en de site dus foutief materiaal vertoond. Dan was deze hele discussie niet nodig geweest...Toch?

Laat dat dan maar de eindconclusie zijn. Om in RC termen m.b.t. deze discussie te blijven zijn "zender en ontvanger" schijnbaar niet op elkaar afgestemd. Vind het zelf de discussie verder niet waard. Zit voor mijn plezier op het forum;)

Laatst bewerkt:
Je had natuurlijk gewoon kunnen zeggen dat je een 4X4 bij PK vandaan hebt en de site dus foutief materiaal vertoond. Dan was deze hele discussie niet nodig geweest...Toch?

Laat dat dan maar de eindconclusie zijn. Om in RC termen m.b.t. deze discussie te blijven zijn "zender en ontvanger" schijnbaar niet op elkaar afgestemd. Vind het zelf de discussie verder niet waard. Zit voor mijn plezier op het forum;)

ik wilde graag weten waarop jij dit baseerde,vaak wordt er "zomaar" wat geroepen en is heel snel de naam van de winkelier door "het slijk" gehaald met soms grote gevolgen,als je zelf die ervaring had gehad staat je niks in de weg dat je dat wilt meedelen ook de evt. oplossing,eerlijk is eerlijk.
In het algemeen komen op heel veel verkoop site's fouten voor, daarom is ook hier vaak alles onder voorbehoud, even bellen naar de winkelier en navragen is een van de betere dingen om te doen voordat je tegen een teleurstelling aan loopt.

En nee, ik heb de auto niet bij PK vandaan.........(denk einde winkelbespreking;) )

Twijfel nog enorm of k een PE neem of de normale....
Eerlijker wijze zie ik al dat alu niet zo zitten! Beng bang dat het breekpunt behoorlijk verlegt word, en eingelijk zijn aleen de swaybar, en de shocks een goede optie, de rest weet ik zonet nog niet....

Traxxas had juist de kracht vanwege al dat taaie flexibele plastic, en op de pe zit al behoorlijk wat alu....

Maar ja , neem ik een gewone , zit ik weer met een zender set en een accu, eens kijken wat dat nog op gaat leveren, als ik daar dan weer een setje shocks van kan kopen, en de swaybar set, vindt ik het wel weer oke, denk ik...

ik wilde graag weten waarop jij dit baseerde,vaak wordt er "zomaar" wat geroepen en is heel snel de naam van de winkelier door "het slijk" gehaald met soms grote gevolgen,als je zelf die ervaring had gehad staat je niks in de weg dat je dat wilt meedelen ook de evt. oplossing,eerlijk is eerlijk.
In het algemeen komen op heel veel verkoop site's fouten voor, daarom is ook hier vaak alles onder voorbehoud, even bellen naar de winkelier en navragen is een van de betere dingen om te doen voordat je tegen een teleurstelling aan loopt.

En nee, ik heb de auto niet bij PK vandaan.........(denk einde winkelbespreking;) )

No offence!! Toch lijkt het me goed nog eens rustig en objectief terug te lezen. In twee topics wordt er nu een discussie gevoerd die eigenlijk niet nodig is. I.p.v. vragen waarop ik zaken basseer, wordt ik "beschuldigd van het beschuldigen" Iets anders kan ik er niet van maken als ik je reactie in mijn verkooptopic lees.....Edit: Netjes dat deze post is aangepast!

Laatst bewerkt:
Twijfel nog enorm of k een PE neem of de normale....
Eerlijker wijze zie ik al dat alu niet zo zitten! Beng bang dat het breekpunt behoorlijk verlegt word, en eingelijk zijn aleen de swaybar, en de shocks een goede optie, de rest weet ik zonet nog niet....

Traxxas had juist de kracht vanwege al dat taaie flexibele plastic, en op de pe zit al behoorlijk wat alu....

Maar ja , neem ik een gewone , zit ik weer met een zender set en een accu, eens kijken wat dat nog op gaat leveren, als ik daar dan weer een setje shocks van kan kopen, en de swaybar set, vindt ik het wel weer oke, denk ik...

De eerste upgradee is bij mij het vervangen van de alu hubs en steering blocks naar kunststof exemplaren. Dit i.v.m. de assen. Verder vind ik de blanco kap een pre...En de centre diff lijkt me ook een nuttige optie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back