Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zelf een blanco kap te veel besteld. Had er n.l. een besteld maar toen kwam ineens de PE uit. Misschien is dat iets voor je want 2 kappen verven vind ik wat te veel. Heb ook nog 2 Baja kappen en een SC10 kap te doen... Overigens zijn die spare parts (incl die kap) nog steeds niet leverbaar in de VS.Wat ik begrijp is dat je nog geen 4X4 in bestelling hebt staan. Mijn vraag qua kap was welke je evt. weg zou doen. Dan had ik wellicht interesse gehad. Mijn PE kap wil ik netjes houden, zocht dus nog een tweede...vandaar...
En...Niet te vergeten een gezellige club, met een mooi circuit![]()
Aan de afbeeldingen en begeleidende tekst te zien levert PK de 4X4 Slash met het oude type 2,4ghz zender. Even opletten bij evt. aankoop![]()
en wat is dan oud en welk nieuw??, en de zender zit al in doos bij de auto, je gaat toch niet zeggen dat ze de zender verwisselen?.Dus ze zijn afhankelijk wat traxxas in de doos stopt.
EDIT: als je doelt op het plaatje van de zender die bij de auto staat gaat het om de 27Mhz variant
tsja zo kan je het ook interpreteren maar je verwijst naar een oudere type zender, dat pk verkoopt bij de auto , dan moet je naar Traxxas verwijzen.Als je beetje goed kijkt ,zie dat ze de verkeerde zender hebben afgebeeld ,de 27Mhz variant, en daar gaan idd 8 penlights in.Ik zag de site van PK en het viel me op dat er een oude zender afgebeeld stond. Verder stond er in de tekst dat er 8 penlite's in de zender moeten, i.p.v 4. Voor mij reden dit even weer te geven.
Let wel: Ik gaf duidelijk aan dat dit is wat de site van PK weergeeft, en een potentiele koper even navraag zou kunnen doen.
het bewijs :
op de doos en wat erin zit en ja van PK Racing, dus de site geeft de foutieve zender aan .........![]()
Je had natuurlijk gewoon kunnen zeggen dat je een 4X4 bij PK vandaan hebt en de site dus foutief materiaal vertoond. Dan was deze hele discussie niet nodig geweest...Toch?
Laat dat dan maar de eindconclusie zijn. Om in RC termen m.b.t. deze discussie te blijven zijn "zender en ontvanger" schijnbaar niet op elkaar afgestemd. Vind het zelf de discussie verder niet waard. Zit voor mijn plezier op het forum![]()
ik wilde graag weten waarop jij dit baseerde,vaak wordt er "zomaar" wat geroepen en is heel snel de naam van de winkelier door "het slijk" gehaald met soms grote gevolgen,als je zelf die ervaring had gehad staat je niks in de weg dat je dat wilt meedelen ook de evt. oplossing,eerlijk is eerlijk.
In het algemeen komen op heel veel verkoop site's fouten voor, daarom is ook hier vaak alles onder voorbehoud, even bellen naar de winkelier en navragen is een van de betere dingen om te doen voordat je tegen een teleurstelling aan loopt.
En nee, ik heb de auto niet bij PK vandaan.........(denk einde winkelbespreking)
![]()
Twijfel nog enorm of k een PE neem of de normale....
Eerlijker wijze zie ik al dat alu niet zo zitten! Beng bang dat het breekpunt behoorlijk verlegt word, en eingelijk zijn aleen de swaybar, en de shocks een goede optie, de rest weet ik zonet nog niet....
Traxxas had juist de kracht vanwege al dat taaie flexibele plastic, en op de pe zit al behoorlijk wat alu....
Maar ja , neem ik een gewone , zit ik weer met een zender set en een accu, eens kijken wat dat nog op gaat leveren, als ik daar dan weer een setje shocks van kan kopen, en de swaybar set, vindt ik het wel weer oke, denk ik...