Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
als iemand nog zijn traxxas powerpack 8,4 V wilt verkopen, laat het me weten.(kleine prijs).

zoek voor mijn neefje er nog 1 voor zijn Stampede.:cool:

let op is nr:#2941

series3_batteries.jpg

(afhandeling via Pb)

Laatst bewerkt:
Nou heb ik weer een casterblock stuk gereden. Man toch deze dingen vliegen de deur uit.

Zal er maar alu aanschaffen. Rete duur maar toch beter..

Beste Q Racing

Heb nog een originele Traxxas 8,4V NiMh accu liggen.
Stuk of 15 keer mee gereden voor hoeveel wilt u hem kopen.

Owjaaaa..... Tis natuurlijk weer kindervakantietijd :nooo: .... Was ik ff vergeten ....

Pfffff...... Slotje en een waarshuwing wat mij betreft ....

Gisteren met de 4x4 gereden.. Slaat de aandrijving ineens helemaal vast.
Blijkt, motorlager helemaal kapot. de Slash heeft nog geen 10x gereden in totaal, dus dat valt me zwaar tegen moet ik eerlijk zeggen.
(en dat het toeval is geloof ik niet.. want m'n kameraad had precies hetzelfde 2 weken geleden. )

gelukkig heb ik nog 2 Novak HV-pro 5.5T motoren liggen. dan maar een MMP er in.

(met de Slash 4x2 heb ik superveel gereden, hier heb ik nog nooit problemen met de motor-lagers gehad.. )

Nieuwe lagers zijn mischien niet zo duur.. maar het kan toch niet de bedoelling zijn dat je om de 10 keer rijden de lagers moet vervangen? :x Ik heb met de Slash 4x2 wel ruim 60x gereden, en d'r is nog geen speling te bekennen op die lagers.
Maargoed, bij de 4x2 zit het tandwiel ook veel dichter op het lager.. dat zal het probleem ook wel zijn.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met de velineon motor (rijdt er nu mee en heb er nog 2 gehad in andere autos), schijnt dat ie bij feigao (of zoiets) wordt gemaakt en dat wil toch ook wat zeggen.
Volgens mij heb je gewoon pech, of veel in losse zand gereden, maar een motorlager (of 2) is toch te vervangen.
Een beetje googelen en je hebt een lager.

Ik zou ook zeggen pech, als het niet bij 2 auto's in hetzelfde tijdsbestek gebeurd zou zijn. dan is het imo geen pach meer, maar een ontwerpsfout.

Rijdt al ruim een jaar met een ERBE op 6s Lipo, en heb het spur of de slipperclutch nog nooit hoeven te vervangen. dat zegt genoeg over m'n rijstijl denk ik. ( met beleid bedoel ik dus. )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back