S
SCRT Pilot
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De schroefjes van de slash roeten best snel waar kan ik betere kopen?
RC screwzDe schroefjes van de slash roesten best snel waar kan ik betere kopen?
Hey nu we allemaal een beetje door onze "periode" heen zijn over de kick-ass onroad slash en we er een turbine powered slash bij gaan krijgen (HINT HINT) hoop ik dat we mijn ignored question van eerder kunnen opgraven en misschien dat een van jullie dan zijn licht der intelligentie er over heen kan schijnen![]()
De vraag was als volgt: is er een soort van standaard eenheid voor olie? ie. is alle 50wt (of 23 wt for all i care) olie hetzelfde of is er een soort van verloop in per merk ofzo? ik vraag dit omdat ze bij muco (mijn LHS) alleen blue factory en eeehm nog iets hebben en deze niet werden genoemt door de mensen die mij eerder hielpen met mijn oil-schock piston vraag...
Hey nu we allemaal een beetje door onze "periode" heen zijn over de kick-ass onroad slash en we er een turbine powered slash bij gaan krijgen (HINT HINT) hoop ik dat we mijn ignored question van eerder kunnen opgraven en misschien dat een van jullie dan zijn licht der intelligentie er over heen kan schijnen![]()
De vraag was als volgt: is er een soort van standaard eenheid voor olie? ie. is alle 50wt (of 23 wt for all i care) olie hetzelfde of is er een soort van verloop in per merk ofzo? ik vraag dit omdat ze bij muco (mijn LHS) alleen blue factory en eeehm nog iets hebben en deze niet werden genoemt door de mensen die mij eerder hielpen met mijn oil-schock piston vraag...
He de mannen,
Ik ben Werner uit Belgisch Limburg en sinds een klein maandje lees ik mee omdat
ik op zoek was naar m'n eerste rc car.
"Was" want ik heb sinds vorige dinsdag mezelf een Traxxas Slash aangeschaft.
Samen met 2 batterijen van 1900 mah en een snellader was ik er dus helemaal klaar voor.
Nu vind ik de rijtijd van zo'n batterij serieus tegenvallen. Tussen de 10 & 15 minuten
en het is gedaan met spelen. Voor één batterij heb ik 30€ neergelegd wat ik toch al
redelijk wat geld vond.
Nu zou ik me toch een betere willen aanschaffen maar ik heb geen idee welke.
Hoeveel mah zou ik moeten kopen om zeker 30 minuten te kunnen rijden?
Waar schaf ik ze best aan? (modelbouwshop, online benelux of ebay wereld?)
Alvast bedankt voor de info.
Ik rijd nu met een 7,2 v NiMh 3600 mAh maar zelfs van een 3600 mAh valt het toch tegen.
Waar kan je online/shop een goede accu 8,4 v kopen met zoveel mogelijk mAh maar alleen NiMh voor een redelijke prijs?![]()
Is al redelijk duur, maar in het dorp wel zo makkelijk, en gebruik van de offroad buiten electro
He???? dat snap ik niet.
Dat circuit in Geulle is dat bij de shop in Geulle?
Daar wil ik wel eens komen kijken op donderdagavond.
Bedankt voor de tip.
Ja, dat kan wel, je kan het zien op de site van traxxas en dan slash.Let op of je regelaar / motor 8,4 V aan kan![]()