Traxxas SLASH topic

hier dan:

hoe komt het dat de slash zo populair is tov de team associated SC10? (ik vindt hier geen topic van terug?)

ASC7027_GAL1.jpg

Laatst bewerkt:
geen idee waarschijnlijk dat ze er al zolang zijn, ze zijn een beetje de baseline geworden van alle autos...

Ik kom morgen:P Heb zelfs al een lift vanaf het station aan geboden gekregen... Hoe doen we dat met eten? Gaan we met ze alle "een maccie doen" of doen we het indivueel, ik bedoel als bij die halte een mac zit das 500 meter van die coordinaten die ik van jullie kreeg...

Is er iemand van de menses die mee gaan die deans gebruikt? Ik heb maar een batterij en als we een tijdje door gaan is het misschien wel leuk als ik er een kan lenen...

Tommy: De Slash was de eerste Short Course Truck die op de markt gezet werdt. De auto viel op door het rijgedrag en z'n duurzaamheid en was/is hierdoor een mega succes geworden.....Later zijn andere fabrikanten ook Short Course auto gaan bouwen, ieder met z'n eigen voors en tegens...;)

De SC10 vindt ik persoonlijk een mooie truck. asso-sc10-4
Is dus wel een topic van, maar er is lang niet in gepost.

Laatst bewerkt door een moderator:
me slash is weer in de running :cool:
heb even een nieuw chassis gehaald en een skidplate voor achter.

alles even nagekeken en kan meteen de voorbrug ook maar alvast ergens op de kop zien te tikken want daar zit ook een klein scheurtje in.

1 wiel lager zat vastgeroest door het zout neem ik aan,maar na wat wd40 te gebruiken liep het roest er zo vanaf.
daarna nog even wat in laten werken en de rest vd roest er zo vanaf gereden:D

nu meteen wat hoger afgesteld zodat we nergens meer achter blijven hangen.
ga ook eens kijken voor een 3cell lipo want heb er een ezrun 5.5t op 2cell erin gehad en die snelheid mis ik toch wel als je de ruimte hebt.
maarja ik wil zoveel dus dat zetten we gewoon ook op de wachtlijst want je kunt toch niet alles tegelijk.
maar toch kon ik deze truck niet missen omdat ik met alle2 de 4x4 binnenkort een wedstrijd heb.
en toch wil blijven rijden als ik daar zin in heb.

2WD Slash niet wegdoen! krijg je spijt van...Ik heb mijn eerste verkocht en na ee tijdje met een 4x4 te hebben gereden, er snel weer 1tje aangeschaft..Zijn verslavende auto's...:p

Heb je nog iets gedaan met de shocktower?

Heb 1 Slash verkocht en bijna de andere ook. Puur omdat de koop niet doorging toch gehouden. Ik ben blij dat ik 'm nog heb want ik twijfel nu zelfs of ik wel met m'n 4x4's de zandbak in wil. De Slash blijft een lekkere ragbak en er is nog steeds veeeel meer voor te krijgen.

nee heb niks meer gedaan aan de schocktower.
zat er nog wel aan te denken om de orginele weer erop te zetten want die heb ik inmiddels ook alweer in me bezit.

maar aangezien ik de spacers bij de veren weg had gehaald lag die veelste laag op de grond en daardoor ben ik ergens achter blijven hangen.

en heb vandaag alles ingespoten met wd40 effe wat gereden en daarna moest ik even weg dus heb er niet veel meer aangedaan als dat.

morgen even nakijken en luisteren of me lagers redelijk klinken.
en als ik er niet veel aan hoor is die voor mij weer rijklaar.

en wegdoen nee hoor ben bang dat er uiteindelijk er alleen maar meer bij komen want hier is de shortcourse virus nog lang niet voorbij:alien:

Zo dat was gezellig gisteren:P maar een keer echt gecrashed en daar zijn (geen zorgen) iig van de aftermath veel fotos en film gemaakt... zul je nog wel langs zien komen...

Valt wel mee;)

[URL="
- Badmuts1_0001.wmv[/URL]

FireFrenzy: Geintje aan het eind van het filmpje...moest er natuurlijk gewoon op, he...Nakken!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom na mijn vakantie wel eens kijken, ik volg het topic wel.

Heb alleen (nog) geen slash maar dat komt nog wel:p

Denk aan een mini slash of mini revo met slash kap.

Ik wil wel weer op een donderdag. Dan kan er gerust een keer geprobeerd worden wat mijn betreft. Kan je een beetje proberen wat je leuk vind. Ik zal toch maar eens kijken of ik de 2e MambaSlash klaar kan maken voor een volgende keer.:alien:

Hey ik was net top gear aan het kijken en ik bedacht me net wat...

Waar zijn de foto's van die geweldige crash van me? De mensen die er bij waren weten waar ik het over heb:) i didnt whipe out that badly to have the proof vanished... Helemaal omdat ik nu een goede reden heb om RPM rear arms te scoren... (voor de rustler ofcourse, deze auto is pas klaar als er 0 stock components meer op zitten:P)

Back