Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar volgens mij heeft hij ook een 4x4 als hij zegt dat hij 2 van de 4 aandrijfassen kapot heeft....
dat noem je toe-in, dat zit in de draagarmen en ophangingspunten van de tranny, is er niet uit te krijgenZijn er ook mensen die een proline suspension kit hebben?
Wat mij opvalt is dat het net lijkt alsof mijn achterbanden net enkelen mm naar binnen gekanteld staan. de draagarm lijkt dus niet loodrecht op het motorblok te staan. Ik heb de achterbrug al meerdere keren losgedraaid en weer vast. maar er zit te weinig speling op om het te corrigeren.Ik denk dat het eigenlijk niets uitmaakt want rijdt er volgens mij geen meter minder om, maar het stoort mij gewoon..
Zijn er ook mensen die een proline suspension kit hebben?
Wat mij opvalt is dat het net lijkt alsof mijn achterbanden net enkelen mm naar binnen gekanteld staan. de draagarm lijkt dus niet loodrecht op het motorblok te staan. Ik heb de achterbrug al meerdere keren losgedraaid en weer vast. maar er zit te weinig speling op om het te corrigeren.Ik denk dat het eigenlijk niets uitmaakt want rijdt er volgens mij geen meter minder om, maar het stoort mij gewoon..
dat noem je toe-in, dat zit in de draagarmen en ophangingspunten van de tranny, is er niet uit te krijgen
dat noem je toe-in, dat zit in de draagarmen en ophangingspunten van de tranny, is er niet uit te krijgen
"....mijn achterbanden net enkelen mm naar binnen gekanteld staan"
dat is dan toch gewoon het camber, althans zo vat ik dat op op de manier waarom hij dat beschrijft. :smile:
Hier maak ik dus uit op dat het om toe-in gaat, een beetje verwarrend allemaalde draagarm lijkt dus niet loodrecht op het motorblok te staan.
"....mijn achterbanden net enkelen mm naar binnen gekanteld staan"
dat is dan toch gewoon het camber, althans zo vat ik dat op op de manier waarom hij dat beschrijft.![]()
Draagarmen niet loodrecht op het motorblok linkt gij aan camber?
De positie van de draagarmen bepaalt niet de camber.
Zeg ook toe-in.
*edit*
Eerst refreshen, dan posten. Rolf was mij voor![]()
Als je zender kanalen kan mixen zou je ook nog remlichten kunnen maken.
Dit zou me zeer leuk lijken, alleen heb ik geen idee hoe ik dit zou moeten doen met de DX3S :razz: