Traxxas SLASH topic

trouwens de 4x4 assen waren toch voor en achter verschillend?
of heb ik het mis?
zo wel, welke moet je dan eigenlijk eigenlijk hebben?

de achterassen. Maar volgens mij heeft hij ook een 4x4 als hij zegt dat hij 2 van de 4 aandrijfassen kapot heeft....
Ik zou ze gewoon uit elkaar h alen en schoonmaken. Heb ik ook altijd gedaan. Die CVD-s zijn heel leuk maar ook erg duur en erg zwaar.

Don LEO is goed bezig...

iemand enig idee hoe castle repair/warranty work werkt? mijn MMP lijkt het te hebben begeven... iig met 2 motoren waaronder mijn geweldige cirtix 4k (echt dat ding is pimping) produceerd hij echt massive cogging... En die cirtix is sensorloos al way smooth laat staan sensored...

Proline suspension kit probleem

Zijn er ook mensen die een proline suspension kit hebben?
Wat mij opvalt is dat het net lijkt alsof mijn achterbanden net enkelen mm naar binnen gekanteld staan. de draagarm lijkt dus niet loodrecht op het motorblok te staan. Ik heb de achterbrug al meerdere keren losgedraaid en weer vast. maar er zit te weinig speling op om het te corrigeren.Ik denk dat het eigenlijk niets uitmaakt want rijdt er volgens mij geen meter minder om, maar het stoort mij gewoon..

Wat mij opvalt is dat het net lijkt alsof mijn achterbanden net enkelen mm naar binnen gekanteld staan. de draagarm lijkt dus niet loodrecht op het motorblok te staan. Ik heb de achterbrug al meerdere keren losgedraaid en weer vast. maar er zit te weinig speling op om het te corrigeren.Ik denk dat het eigenlijk niets uitmaakt want rijdt er volgens mij geen meter minder om, maar het stoort mij gewoon..
dat noem je toe-in, dat zit in de draagarmen en ophangingspunten van de tranny, is er niet uit te krijgen

dat noem je toe-in, dat zit in de draagarmen en ophangingspunten van de tranny, is er niet uit te krijgen

Al goed, anders valt er niet mee te rijden ;).
Het is een normaal fenomeen :D

"....mijn achterbanden net enkelen mm naar binnen gekanteld staan"

dat is dan toch gewoon het camber, althans zo vat ik dat op op de manier waarom hij dat beschrijft. :)

Draagarmen niet loodrecht op het motorblok linkt gij aan camber?
De positie van de draagarmen bepaalt niet de camber.

Zeg ook toe-in :p.

*edit*
Eerst refreshen, dan posten. Rolf was mij voor :D

Laatst bewerkt:
foto.JPG

Op de El-Cheapo manier wat Led's voor mijn Slash gemaakt.

5 weerstanden 150ohm
5 led's wit 25graden 5mm
(In parallel + voor elke led een weerstand)
Speakerdraad
Krimpkous

To Do :
Nog 4 rode super bright led's 25 graden 5mm solderen voor op de achterkant
Alles monteren in de auto.

En je hebt zeer cheap flinke verlichting op je auto :)

Morgen worden ze op de auto gemonteerd, en maak ik eens een foto ervan in het donker.

Bevestigingsopties waar ik morgen uit moet kiezen:
- Voorlichten in de voorbumper (waar toch al de gaten in zitten), achterlichten vastmaken aan de achterbumper
- Voorlichten in de kap zetten met de houders (kap doorboren en led met behuizing erop zetten) en hetzelfde met de achterlichten.

Nog even over bedenken :)

Draagarmen niet loodrecht op het motorblok linkt gij aan camber?
De positie van de draagarmen bepaalt niet de camber.

Zeg ook toe-in :p.

*edit*
Eerst refreshen, dan posten. Rolf was mij voor :D

Dat stukje van die draagarmen had ik even gemist, mijn uitspraak is alleen gebaseerd op het gequote stukje. ;)
sorry voor de verwarring. :)

Ik ga denk ik zelf voor mijn volgende set LEDjes mijn achter lichten in serie zetten... Mijn achterlichten zitten dan ook wel onder een massive spoiler maar...

Eerst mijn auto maar weer eens aan de praat krijgen:)

Dit zou me zeer leuk lijken, alleen heb ik geen idee hoe ik dit zou moeten doen met de DX3S :razz:

Gewoon nog wat weerstandjes en wat transistortjes erbij betrekken en dat op uw derde kanaal laten werken. Eigenlijk een standaard transistorschakelingetje :D.
De DX3S kan mixen op het AUX kanaal.

Back