Traxxas SLASH topic

Zal ik voor de Backbajr de Jang wide-mod doen of de Protrac kit? voordeel van de laatste is dat je er in no-time weer een SCT van kunt maken, wing mount eraf, body post's erop en de meegeleverde zero offset wielen en body erop

EDIT: Voordeel van de wide-mod is dat de shocks van mijn Ve8 beter passen :p

Laatst bewerkt:
protrac... widebody is een leuk idee en het helpt maar de protrac helpt naar het scheint een eind meer...

Dat gezecht hebbende je moet gewoon kijken hoeveel euros je over hebt voor dit soort dingen...

Heb ik net 1 maand geleden mijn ultra shocks weer gevuld en nieuwe o-ringen erin gedaan zijn ze alweer leeg :(
Misschien hou ik mijn Slash wel gewoon Slash maar dan met LCG en ProTrac, kijken of hij dan weer vet wordt :p

even spammen, maar ik heb nog 4 dikke Stampede wielen tekoop die zo 1 op 1 passen op de Slash 4x4 VXL..klik

Laatst bewerkt door een moderator:
hey geert doe een beetje chill man:P Als hij een boel gave ideeen heeft is het alleen maar leuk!

Ik heb ook nogsteeds dat IK MOET ALLE LEUKE DINGEN DOEN... elementair onderdeel van het niet opgroeien!

beetje later reactie: zoals je kunt zien staat er een ;) achter, ik bedoel het dus ook zeker niet verkeerd. maar een beetje duidelijkheid kan toch geen kwaad frenzy?:)

hoi iedereen nadat ik een weekje aan het spitten ben geweest in dit topic ook maar eens de mijne showen met home painted body
1429921627_6_vCKj.jpeg

heb er ook maar gelijk een overtray ingezet
1436477233_6_ZULV.jpeg

Laatst bewerkt:
Bliksem MCQueen van cars?
nee, geintje

ziet er goed uit, maar er zitten meer stikkers op de overtray, dat zie je toch niet als je de body er over doet?

Bliksem MCQueen van cars?
nee, geintje

ziet er goed uit, maar er zitten meer stikkers op de overtray, dat zie je toch niet als je de body er over doet?

dat van bliksem mcqueen klopt aardig was wel de insteek/inspiratie kwam door mijn zoontje van 8

wat de stikkers betreft klopt wou namelijk de buitenkap strak houden en de kleine jong wou de tray bestikkeren

;-) @ snowtiger,.. je hebt al een tijdje in `t topic lopen spitten?
is het toen ook opgevallen dat dit het 2WD slash topic is, die van jou lijkt meer op de 4x4

maar dat terzijde, mooie bandjes op de slash, en de body is mooi ,

Ik ben vandaag naar pkracing gegaan voor ledjes, ziet er fantastisch uit!(onder de auto,)
ik kreeg ze gewoon met een soort batterij d'r bij, 14 blauwe leds, 20,- alles erop en draan, ziet er heel mooi uit, ik ga nu nog voor en achter lichten erop zetten, en nog wat accosoires. maar daar maak ik gelijk een projectje van, zet ik dus bij bouwverslagen.

14 ledjes voor 20e? kunnen maar beter enorm mooie high discharge dingen zijn anders ben je enorm getilt:)

Als je problemen hebt ik heb al een keer zo'n ding gebouwt en ik heb (ongeveer het draden schema nog in mijn hoofd)

zit er prima uit, er zat gewoon een batterij bij, die heb ik vast gezet. maar het was van een eenofander duur merk. maar al die ledjes zijn zo hoor, dit waren 2 paartjes van 4 en 2 van 3 leds, allemaal met aparte kleefstrip aan hun onderkant, ziet er echt mooi uit. mischien ga ik zo nog even paar rode en witte leds halen voor de voor- en achterverlichting.

zit er prima uit, er zat gewoon een batterij bij, die heb ik vast gezet. maar het was van een eenofander duur merk. maar al die ledjes zijn zo hoor, dit waren 2 paartjes van 4 en 2 van 3 leds, allemaal met aparte kleefstrip aan hun onderkant, ziet er echt mooi uit. mischien ga ik zo nog even paar rode en witte leds halen voor de voor- en achterverlichting.

natuurlijk zijn wij gek op foto's!

@Q racing,

+1

Back