Het was echt een top dag bij MVB en zeker de Slash deed het super.
En voor de rijders die het leuk vinden om een funwedstrijd te rijden met de slash,de eerste clubwedstrijd is 19april in de sportsman klasse.
Mag ik wel weer eens gaat oefenen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het was echt een top dag bij MVB en zeker de Slash deed het super.
En voor de rijders die het leuk vinden om een funwedstrijd te rijden met de slash,de eerste clubwedstrijd is 19april in de sportsman klasse.
Wow wat heb ik genoten van al die Slashes...en 1 ding was me heel helder, dat de Rookie Slash Stock Box een aparte klasse binnen de Rallycup zou moeten worden....en dan kunnen de ervaren rijders met gemodificeerde Slashen en SC10'en bij de Unlimited kunnen racen....
Zomaar een suggestie,
groeten![]()
bcs.
mooie filmpje,s welke camera heb je gebruikt??
volgende keer proberen wat te remmen ,of gas loslaten in de lucht .
word alleen maar beter.
het kan ook aan de ramp liggen natuurlijk.
en zelfs bij ons op de club komen er vragen over een slash race.
eerst maar eens zien hoeveel leden er 1 hebben.
groeten wiebe.
Wiebe heeft een "propmoment" gemist..hehehehe
O20..Geweldig om het geheel al binnen een dag terug te zien. Leuk gefilmd btw. Tot de volgende keer bij de MVB!
Somerwil..Leuk om ook mijn Slash vereeuwigd te zien in actie. Mooie foto's..ook lekker snel gepost. Zie je misschien zondag nog wel.
Groeten allemaal,
Rinaldo
Wiebe heeft een "propmoment" gemist..hehehehe
O20..Geweldig om het geheel al binnen een dag terug te zien. Leuk gefilmd btw. Tot de volgende keer bij de MVB!
Somerwil..Leuk om ook mijn Slash vereeuwigd te zien in actie. Mooie foto's..ook lekker snel gepost. Zie je misschien zondag nog wel.
Groeten allemaal,
Rinaldo
Kon je nog onderscheiden welke van jou was?![]()
Tuurlijk..De auto met nr. 29 op z'n voorruit..of welke op z'n kop lag![]()
Niet nodig..herken de bodemplaat uit duizenden.heb je ook nr. 29 op de bodemplaat geplakt?![]()