Traxxas SLASH topic

Wow wat heb ik genoten van al die Slashes...en 1 ding was me heel helder, dat de Rookie Slash Stock Box een aparte klasse binnen de Rallycup zou moeten worden....en dan kunnen de ervaren rijders met gemodificeerde Slashen en SC10'en bij de Unlimited kunnen racen....

Zomaar een suggestie,

groeten :)

Tja..De verschillen tussen Mod en Stock Slashes waren vrij groot. Net als de skils van de rijders onderling. Realistisch gezien is maar weer gebleken dat een stock Slash het bij de MVB heel goed doet (was de winnende Slash niet stock?) Met een brushles setje ben je al snel "overpowered" Daar waren de meeste rijders het wel over eens geloof ik. Maar mooi te zien hoe sommige rijders hun Slash mooi op de baan hielden. Ondanks dat de auto's behoorlijk gemod waren. Mooi samenspel tussen skils en mods.
In dit zin heeft ERBI een punt. Kan niet wachten op de volgende race!!

bcs.
mooie filmpje,s welke camera heb je gebruikt??
volgende keer proberen wat te remmen ,of gas loslaten in de lucht .
word alleen maar beter.
het kan ook aan de ramp liggen natuurlijk.
en zelfs bij ons op de club komen er vragen over een slash race.
eerst maar eens zien hoeveel leden er 1 hebben.
groeten wiebe.

Wow wat heb ik genoten van al die Slashes...en 1 ding was me heel helder, dat de Rookie Slash Stock Box een aparte klasse binnen de Rallycup zou moeten worden....en dan kunnen de ervaren rijders met gemodificeerde Slashen en SC10'en bij de Unlimited kunnen racen....

Zomaar een suggestie,

groeten :)

1000000000% mee eens
Ik met mijn T4''tje'' werd overhoop gereden door de zwaardere en stevigere slashes:rolleyes:

Ik ga asap weer bij me mattie Steve Zielke een kap bestellen (voor de Rustler) ;) Dus als iemand nog een Slash kap wilt of een andere Traxxas kap die door hem onderhanden is genomen zeg het dan ff... Dan doen we 50/50 met de verzendkosten. ($16 p.p.)

bcs.
mooie filmpje,s welke camera heb je gebruikt??
volgende keer proberen wat te remmen ,of gas loslaten in de lucht .
word alleen maar beter.
het kan ook aan de ramp liggen natuurlijk.
en zelfs bij ons op de club komen er vragen over een slash race.
eerst maar eens zien hoeveel leden er 1 hebben.
groeten wiebe.

Wiebe een fototoestel Casio EX-FH20, is van mijn zwager kan op 1000 beelden per sec filmen werkt mooi vooral voor dit soort filmpjes.
Er volgen er meer binnenkort.

BCS

oe was ik daar maar bij geweest.
eigenlijk als propper moest ik daar bij zijn maar ja volgende keer beter.
theborder, blijf dit soort filmpje,s posten ,ze werken goed ik hoorde op msn alweer een twijfelend iemand dat dat er errug leuk uit ziet.te leuk dan.hihi.
jilles ook rijden mooi man .
groeten wiebe.

Wiebe heeft een "propmoment" gemist..hehehehe

O20..Geweldig om het geheel al binnen een dag terug te zien. Leuk gefilmd btw. Tot de volgende keer bij de MVB!

Somerwil..Leuk om ook mijn Slash vereeuwigd te zien in actie. Mooie foto's..ook lekker snel gepost. Zie je misschien zondag nog wel.

Groeten allemaal,

Rinaldo

O20..Geweldig om het geheel al binnen een dag terug te zien. Leuk gefilmd btw. Tot de volgende keer bij de MVB!

Somerwil..Leuk om ook mijn Slash vereeuwigd te zien in actie. Mooie foto's..ook lekker snel gepost. Zie je misschien zondag nog wel.

Groeten allemaal,

Rinaldo

Kon je nog onderscheiden welke van jou was?:p

Groeten allemaal,

Rinaldo

hummm volgens mij viel daar niet veel meer te proppen..
die mensen waren al flink besmet ,
en de rest reed al proppend rond ,
want dat is het de wagens verkopen zich zelf maar moeten daarbij wel rijden.
niet in een doos zitten .
wiebe.

Rinaldo wellicht zo'n mega grote crawl banden erop monteren zodat je op de kop nog door kunt rijden, wordt je zo'n 50% sneller ;).

Ziet er gezellig uit mensen!

heb je ook nr. 29 op de bodemplaat geplakt? :D
Niet nodig..herken de bodemplaat uit duizenden.;)

Nard, circuitje rijden is echt leuk...Maar heel wat anders. De kans op schade is echter een stuk kleiner dan tijdens het rijden op straat..Plus dat je skils keer op keer verbeteren.

Dat lijkt me ook, alles gaat gecontroleerder en de jumps zijn zo gemaakt dat ze vloeiend te nemen en te landen zijn. Helaas dat er hier in de buurt geen baantje is. Nja, eerst aankomende zondag maar eens kijken wat het brengt.

Back