Traxxas SLASH topic

LOL 6 cell lipo en een stock slash. Je zal denk ik 7 cell NiMh bedoelen en een 2 cell Lipo lijkt mij. Dan is de Lipo 7,4V en de NiMh 8,4V. Dan is de NiMh sneller.

Is het 7 cell NiMH tegen 6 cell Lipo dan hoef je niet te raden welke sneller is. NiMh is 8,4V en de 6 cell Lipo is 22,2V dus gewoon bijna 3x zo veel voltage. Maar denk niet dat een stock slash 22,2V aan kan qua elektronica.

dat is erg hard voor een slash.
Geen last gehad van wind onder de kap waardoor die om klapt ?
Of heb je hier wat tegen gedaan ?

Ik heb net weer een paar runs gedaan. Top was nu 79km/u en de minimale voltage was 3,8v/cel. Ik heb wel maar 5 min gereden.

Ik heb geen last van wheelies of omklappen. Missch komt dat door de zware motor (290gr) achterin en het feit dat mijn lipo vrij kort is (11cm) en die zoveel mogelijk naar voren heb gezet. De auto weegt rtr 2,6kg.

aha, daar zeg je wat, is die ook nieuw op de markt ?
Ook geschikt voor brushless ? Zijn asso onderdelen duurder ... Eens kijken wat een rollend chassis daarvan kost

Bas

geef Toemen modelbouw ff een belletje dat je een slash wilt hebben, als ze hier uitverkocht zijn dan haalt hij hem voor je uit het buitenland.

dat deed hij bij mij toedertijd ook, toen waren ze ook uitverkocht overal en ik wou perse een rode kap hebben, dat heeft hij in 10 dagen mooi geregeld voor me

ok, bedankt ik zal eens verder rond zoeken. De SC10 kon ik zo snel niet in nederland vinden trouwens, maar als het rollend chassis duurder is dan een RTR slash, ja dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk .....
Bovendien heb ik een e-maxx gehad dus ik ken de goede kwaliteit van Traxxas

Bas

even een update omtrend het bestellen van de volgende kappen van Jconcepts,

deze zijn leverbaar , levertijd circa 4 weken en kosten €29,95 p/stuk,

als ik er 7 tegelijkertijd afneem , wordt de stuk prijs :€25,-

als er mensen zijn die deze kap willen hebben, kan je even een PB sturen naar mij , bij 7 deelnemers zal ik de kappen bestellen,....

het gaat om de volgende kap :

http://img524.imageshack.us/img524/3139/dare.jpg

dare.jpg

Back