Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog een vraag:
Wat is het beste Lipo spec combinatie voor de Slash
1. Een hoog voltage ( 3S 11.1 V) met een lage C 15-20
2 Een hogere C waarde (30+) met een lager voltage (2S 7,2V)
Hong Kong![]()
Ik zal even proberen.Ik heb hier eigenlijk toch nog geen antwoord op. Nu dus wel duidelijk dat een 2S Lipo misschien wat veiliger is. Ik kan het totale vermogen wel berekenen maar het gaat er ook om hoe het geleverd wordt. Is het zo dat een 3S Lipo beter piek stromen aankan en een hogereC waarde (waar staat dat voor?) een een hogere stroomsterkte kan vasthouden?
Overigens las ik ergens dat deVXL brushless upgrade set wel een cutoff heeft.
(want een 3s pack 5Ah is zwaarder dan een 2s pack 5Ah)
Klopt als een bustenzij:
je 925watt wilt halen uit een 3s pack die bijvoorbeeld ook 25c levert. Dan heb je maar een accu van 3300mah nodig en die zal ongeveer evenzwaar zijn als een 2s25c5000mah....
een aandachtspunt bij 'veilig' is de interne weerstand van de accu. Hoe hoger de interne weerstand van een accu, hoe hoger de spanning zal oplopen bij het remmen op de motor met kans op beschadiging van je regelaar....
Nou is je goeddels wel gelukt!Ik zal even proberen.....
mijn raad: wil je wedstrijden rijden: kies voor 2s, daar 3s niet mag (correct me if i'm wrong)Ik zal even proberen.....QUOTE]
Nou is je goeddels wel gelukt!
Ik zit nu alleen weer te twijfelen welke Lipo's ik moet kopen..:evil:
wil je bashen, en zo lang mogelijk: kies 3s
Maar dit is een heel persoonlijke keuze waar waarschijnlijk velen het oneens zijn met mij![]()
Klopt als een bus(tenzij... ik had het over 3s 5Ah, als je meer C wilt, kan je minder Ah kiezen natuurlijk, maar je levensduur wordt dan ook weer minder, he...)
excuseer, natuurlijk rijtijd en niet levensduur, bedankt voor de correctie!ik neem aan dat je bedoelt dat de rijtijd korter wordt en niet de levensduur van de accu?
Ok mense, bestelling bij Towerhobbies gaat er zo uit.
Het wordt:
-de slash (ik hoop dat ik de Amsoil body kan krijgen)
-VXL brushless set
-3 sets Traxxas pluggen (voor de Lipo's)
-RPM gear cover (misschien toch maar wel voor die paar euro)
Nog tips voor spare parts/hopups om gelijk mee te bestellen nu het nog kan?
thanks!