Traxxas SLASH topic

Beste Evo,

mijn ervaring met Modelsport UK is ERG GOED.
Normaal gebruik ik nooit grote letters, dus dat zegt al heel wat.
Laatst bestelde ik een buggy voor mijn broer, betaalde met PayPal, twee dagen later lag er een pakje voor ons klaar. Ook onze Team Losi Micro-T's en al onze Slash onderdelen komen er vandaan.

Alleen voor accu's, laders en brushless setjes moeten we uitwijken naar Hong Kong (Hobby City en dergelijke).

Koop er meteen een lading spurs en pinions bij; die zijn daar ook goed geprijsd. Ze hebben de afdekkapjes voor de tandwielen ook weer in voorraad (de mijne kwam vandaag binnen, had in nota gestaan).

De verzendkosten zijn ook wel OK, maar het kan goedkoper als je het met mensen deelt.

hallo

aangezien er in NL geen slash verkrijgbaar is (en niemand weet wanneer er een nieuwe batch binnenkomt ) zit ik er over te denken om bij Welcome To Modelsport UK. The UKs largest stockists of R/C Model Cars by Tamiya, HPI, Traxxas, Schumacher and many more te bestellen
wie heeft ervaring met deze site mbt levertijd en klopt het ook als er good stock staat
hij is omgrekend met verzenden ongeveer 233 euro

mvg Evo

Ik heb zelf de Slash bij deze site weg en meerdere auto zelfs. Als ie op voorraad is heb je hem binnen een week in huis. Ik had de mijne zelfs in 3 dagen bij mij thuis.

Yup, goede en betrouwbare shop. Scherpe prijzen en versturen snel. Heb er nu 4 orders gehad en alle zijn naar tevredenheid verlopen.

@ murkey, mooie pics.

zo hij is besteld de slash kleur blauw bij modelsport uk
zal volgende week wel binnen zijn dan ben ik benieuwd wat ie doet met me ezrun 8.5t brushless set + lipo intellect 4600 20c

mvg Evo

Kan iemand Voor mij een Red Bull Slash Hardcore body spuiten?? over de prijs komen we wel uit

PM me maar ff als je het kan.

Ben vandaag ook even bezig geweest aan de slash, had nog steeds CVD )
27072009220.jpg

wat voor banden & wielen heb jij erop? Hoe werkt dat?

Pro-Line heeft de licentie voor de Baja kappen gekregen hoor. kun je tegenwoordig weer gewoon nieuw kopen. :) heb er zelf eentje donker blauw gespoten, voor m'n Slayer.

Laatst bewerkt:
Mooi werk hoor Bas, jammer dat we hem helemaal aan gort gaan rijden.

Toch wel handig zo'n kap; laatst reden we met 3 blauwe Slashes... zat er iemand met zijn auto in de bosjes vol gas te rijden... bleek dat hij al twee rondes naar de verkeerde Slash zat te kijken.
Dat zal jou niet gebeuren (en je had al een grijze).

Klaar! (eindelijk... ;-) ) Dit had misschien onder een ander topic gemoeten maar het is tenslotte een Slash......

ik vind het een mooie kap. maar als je ff lekker flink tekeer wilt gaan tussen een aantal slashes lijkt met me niet zo handig met de open wielen en zonder bumper.
toch minder geschikt voor het betere deurkrukkenwerk lijkt me

hallo

aangezien er in NL geen slash verkrijgbaar is (en niemand weet wanneer er een nieuwe batch binnenkomt ) zit ik er over te denken om bij Welcome To Modelsport UK. The UKs largest stockists of R/C Model Cars by Tamiya, HPI, Traxxas, Schumacher and many more te bestellen
wie heeft ervaring met deze site mbt levertijd en klopt het ook als er good stock staat
hij is omgrekend met verzenden ongeveer 233 euro

mvg Evo

Lijkt me sterk dat er geen slashes in nl te koop is.
Volgens mij staat er bij westland modelbouw een hele stapel van die dingen, en nog veel goedkoper als 233 ook.
Volgens mij kost ie 215 excl verzenden dan ( 6,75 erbij )

Als het allemaal mee zit zijn er tijdens de Traxxas Days op 16 Augustus de Slashes leverbaar door de aanwezige shops. En .... de 1/16 zou er ook bij moeten zijn :)

Back