Traxxas SLASH topic

06102007160-1.jpg

Ben erachter gekomen dat de slash niet kan grinden!!

Breken die dingetjes voor gauw en hebben jullie bv tips om t te vervangen voor betere? Kun je beter bij origineel blijven omdat t lekker goedkoop is?

misschien kan je die dingetjes in dinges nemen voor als er weer een dingetje dingest of gewoon een dingestje kopen zodat je weer kan dingesten.

je weet wel dingest

jajaja, toen ik t plaatste wist ik de naam even niet.
caster blocks schijnen ze te heten.

Dacht dat jullie dit wel meteen herkende.

is mijn pa ook gebeurd, foto staat een paar pagina's terug.
Bestellen bij liquidrc en je hebt ze binnen een week binnen.

Was vandaag in de winkel en kon het weer eens niet laten dus heb er weer een wagentje bij :)

Ik moest wel even wennen had hem iets sneller verwacht met een 2s 5000 lipo gereden.

Ik heb al flink zitten lezen hier maar 125 pagina is best veel vandaar een vraagje.

Als ik door een bocht ga komt de kap tegen de welen wat is jullie oplossing hier voor??

alvast bedankt

(morgen mooi weer en ik ben vrij:D)

Bij mij zijn die hoeken zelfs al kaal gesleten, wil er zelf iets stuggere veren inzetten, dikkere olie erin en dan nog eens kijken.
Veren kunnen ieder moment binnenkomen, dan zal ik kijken of t gewerkt heeft.

De achterste pinnen kan je een gaatej hoger schroeven. De voorste heb ik een buisje tussen gezet dat meegeleverd was in 1 van de zakjes. Werkt prima. Heb ook wat spacers gezet tussen de veren. Dan schuurt ie niet meer. Heb ook het het chassis op in "race stand" gezet ( de veerpoten verder naar buiten) en op de bumper en onder het chassis een gewichtje gemonteerd. Het COG ligt nu wat lager en hij doet ook geen backflips meer met een 3S Lipo :rolleyes:

Bodytape in de wielkassen helpt overigens ook goed. Maakt je kap verder ook een stuk steviger...

Je kan ook voorkomen dat de Slash geheel inveert door een stukje brandstof slang over het asje van de schokbreker te doen. Hangt wel een beetje af waar je ermee rijdt en of je het kleine stukje veerweg kan / wil missen.

Rijden er ook mensen met deze banden setup?
Proline Sand paws + hpi mesh wheels.
Ik heb ze eigenlijk voor de lol erbij gekocht, aangezien ik bijna aan t strand woon. Ben benieuwd hoe t rijdt!
Heb er wel meteen een rpm gearcover bij gekocht.
Verder zat er in de 2 pakketjes vandaag nog een lipo lader, rode wielmoeren, servo beschermer ( aan de onderkant tegen evt stenen )

P1060688.jpg

ik rij wel eens met sand paddles.
De eerste keer wist ik niet wat ik zag, nooit geweten dat je op los zand zo snel kan optrekken.

Back