Traxxas SLASH topic

Zoiets soms?
ik was nog geen $20 kwijt
P1060688.jpg

ik heb nu alleen achter, wil voor ook, eigenlijk voor het zicht.
voor kun je mohawks nemen.

Ik heb er nog geen meter mee gereden, ik heb ze ook pas een week en t weer heeft t nog niet toegelaten ( tijd ook niet )

Is het kleurtje van de mijne fel genoeg...... ;-)

IMG_4269_1.jpg

Ik heb rpm narrow revolvers met hpi geolandars besteld. Ik hoop dat dat een beetje beter staat ipv de standaard slash velgen/banden.

Laatst bewerkt:
Slash te koop!

Ik weet dat dit eigenlijk in het "te koop" topic hoort, maar denk dat ik beter af ben bij de Slash liefhebbers....Sorry mods;-)

Onderstaande configuratie is te koop. Als extra een dosis spare's! Absoluut geen onvrede over de auto. Heb ff centen nodig Reactie's graag via pb.

Edit 29-09. Heb gelukkig een andere oplossing gevonden. Ik mag m'n slash dus houden van mezelf;-)

Laatst bewerkt:
Als het prijsverschil niet uit maakt wat dan beter te doen?

een ezrun brushless stetje of die van traxxas zelf in de slash??

voor de regelaar zou ik de Ezrun kiezen, gewoon omdat je dan dingen kunt instellen ipv alleen aan+uit

voor motor zou in de traxxas kiezen, die schijnt sterker te zijn.

Ez-run set v.2 zou ik voor gaan, regelaar waar je tenminste wat op in kunt stellen, en kan persoonlijk toch niet merken dat de motor slecht is. Zelf ben ik in het bezit van de 5.5t op 2s is dit laagvliegen;) Danwel in een Firestorm maar dit zal qua gewicht niet heel veel uitmaken.

Hallo,
Ik heb op het moment een bandit vxl. Dit is (voor op het terrein waar ik altijd rijdt) vind ik net wat te laag, smal en licht. Vandaar dat ik een ander model wil.
Ik zit op het moment te twijfelen tussen een rustler en een slash.
Mijn zus heeft ook een rustler, en dat rijdt op het terrein prima.
Nu veroorzaakt de slash ook wel wat kriebels, puur door het aparte uiterlijk.

Nu is mijn vraag echter, hoe zijn jullie ervaringen op (vrij) hobbelig en onregelmatig terrein? Is dit een beetje vergelijkbaar met een rustler?

Het zal de bedoeling zijn dat ik een xl-5 koop. Nu heb ik op de website van traxxas gezien dat deze standaard al met kogellagers is, en brushless proof (met de velineon 3500 als optionally sold).

Dan wissel ik deze twee sets om, en zie ik wel weer wat ik met de bandit doe.

Ik zal trouwens ook met 2 cel lipo rijden.

Hopelijk kunnen jullie je ervaringen delen.

Back