Psygho (Emil)
Forum veteraan
Dat is de grote van de motor. Een 540 is groter dan een 380, dus ook het koperdraad, en de magneet kan groter zijn, en dus meer vermogen aan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We rijden vooral op gras en de motor wordt nu snoeiheet als we op gras rijden. Hij zit nu in een firestorm flux met een gear ratio van 1:2,6 dus we dachten zelf dat we naar ongeveer 1:4 moesten gaan om 3s lipo's te kunnen rijden op gras.
Volgens mij vergeet je ergens een getal mee te nemen in je berekening. Dan voornamelijk het getal van de interne ratio die over het algemeen niet aan te passen is in een Model.
Je zou eerder naar de 1:10 willen dan 1:2,6 of 1:4.
Hoe bereken je dan de gear ratio?
De tandwiel verhouding van spur en pinon (bv 1:4) en dan vermenigvuldigen met de internal gear ratio (bv 1,2) dus is de uiteindelijke gear ratio 1:8?
Hoe bereken je dan de gear ratio?
De tandwiel verhouding van spur en pinon (bv 1:4) en dan vermenigvuldigen met de internal gear ratio (bv 1,2) dus is de uiteindelijke gear ratio 1:8?
Mooi Slash baantje? Ligt naast de Ikea Haarlem en voor zover ik weet nooit gebruikt:
![]()
![]()
Ziet er gaaf uit, ik ga zeker kijken, alleen lijkt me de baan voor een standaard Slash een beetje te groot... het is niet voor niets een SHORT course truck.
Dan na het rijden lekker eten bij de buren.
Is het vrij toegankelijk?
Hey er wordt door de gasten van RCU - RCUNDERGROUND | Home op gereden. Maar of zij het veld ook alleen kunnen toe-eigenen? Ik denk van niet aangezien er niet duidelijk iets staat oid.
Onderstaande tekst komt van de site van RC-UNDERGROUND maar heeft volgens mij betrekking op een andere track van hun. Beide tracks zien er in ieder geval er goed uit! Ik zou er graag een keertje willen rijden met m'n Slash.
Laat het eens weten mocht je daar gaan rijden. Ik zit er over na te denken om ook een slash te kopen namelijk. Dan kan ik meteen ff zien hoe hij het doet...![]()