Traxxas SLASH topic

ik heb ook uit de VS zon RVS setje speciaal voor de slash gekocht.
moet je even zoeken bij RCplanet..daar had ik het vandaan.

Ik heb nog 2 Slash body's gespoten.

81.jpg

83.jpg

Hans

Wat me verwonderd is dat de forumdiscussie over de gearbox en gearcover een discussie is die allang (of meerdere malen) gevoerd is. We weten met z'n allen de oplossingen die voorhanden zijn, maar voeren toch nog zo'n 2 pagina's discussie over een gearcover:confused:

Wil niet bet-wetering overkomen...Maar viel me even op:mrgreen:
@RCW;
Ik als newby in het Slash-gebeuren, had wat moeite om door 130+ bladzijdes te lezen, misschien zoals meerdere RC's. De vragen die gesteld (kunnen) worden, zullen ongetwijfeld een of meerdere keren gesteld zijn. Maar om voor een specifieke vraag beantwoord te krijgen (of vinden) in dit grote aantal pagina's, is een behoorlijke taak.

Ik ben op zoek naar meer informatie over de Slash, maar omdat ik een beetje lui ben, en niet iedere keer door alle 130+ bladzijdes wil lezen (en misschien zijn er meer die zo denken) kan de vraag opnieuw gesteld worden.
Is er dan geen mogelijkheid om diverse (sub) onderwerpen te plaatsen die wat meer gericht of specifiek zijn?

Het is maar een idee.:p

Ik ben op zoek naar meer informatie over de Slash, maar omdat ik een beetje lui ben, en niet iedere keer door alle 130+ bladzijdes wil lezen (en misschien zijn er meer die zo denken) kan de vraag opnieuw gesteld worden.

Hoe denk je dat deze topic tot 130+ pagina's is gekomen???;)

Zoekfunctie is idd een goede optie..

echt niemand intresse hier in een slash vxl??:rolleyes:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er leuk uit hoor, netjes!

Ik heb afgelopen week mijn JVD-RC wieladapters binnengekregen voor buggy wielen. Morgen ga ik weer rijden dus ga dan even verschillende soorten bandjes testen om te kijken of ik op deze manier wel fatsoenlijk grip heb. :) Heb er helemaal zin in.

Zoooo, dat was nog eens de moeite waard om op te wachten!
Vandaag in ontvangst genomen,wat een kunstwerk,hij is mooier als op de foto!

Hartelijk bedankt Richard !

gr bryan

Vandaag mijn slash geprobeerd met de JVD wieladapters en LRP VTEC Kamikaze banden. Jongens jongens wat een grip! Ik hield de 4wd nitro's behoorlijk bij en had er zelf bijna geen erg in dat ik met een 2wd reed.
Op de rechte stukken waar ik flink gas kon geven zag je hem regelmatig met de voorkant omhoog komen en mensen stonden er echt van te kijken. Wat is modelbouw toch een mooie hobby jongens :D

Zoooo, dat was nog eens de moeite waard om op te wachten!
Vandaag in ontvangst genomen,wat een kunstwerk,hij is mooier als op de foto!

Hartelijk bedankt Richard !

gr bryan

Kunst is subjectief, maar om nu een plastic massa geproduceerd radio control wagentje dat gewoon uit de doos komt en waarvan honderdduizenden mensen of mss meer datzelfde wagentje bezitten, om dat een "kunstwerk" te noemen is wel heeeel erg overdreven niet? :d

Back