S
SCRT Pilot
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het gaat om de kap,Kunst is subjectief, maar om nu een plastic massa geproduceerd radio control wagentje dat gewoon uit de doos komt en waarvan honderdduizenden mensen of mss meer datzelfde wagentje bezitten, om dat een "kunstwerk" te noemen is wel heeeel erg overdreven niet? :d
er bestaat geen slash vxl oid maar er zijn heel veel mensen die er een vxl setje inzetten en het dus een slash vxl noemen (daarom hoor je dat zo vaak)
standaard body is zeer stevig.
rij zelf ook met 7,2V stickpack brushless gaat hard zat. +-50km/h
Wat wil je doen, ik lees regelmatig dat op een baan stock sneller is dan BL omdat je het vermogen kwijt moet kunnen, een zwakkere motor is dan een voordeel. Wil je hard rijden op verhard dan kun je de motor upgraden.
Ik heb tot nu toe (even afkloppen) nog geen echte schade gehad (op gestripte tandwielen na dan) Toch is mijn Slash met een snelheidje van tegen de 90km/u al honderdduizend keer over de kop gegaan. .
standaard body is zeer stevig.
rij zelf ook met 7,2V stickpack brushless gaat hard zat. +-50km/h
Met welke brushlesset en stickpack rijd je?? Of bedoel je 7,4 lipo in combinatie met een brushlesset?
@ Leonardo: Wel heel erg snel voor een Slash..Hoe heb je dit gemeten??