Traxxas SLASH topic

de plaats waar ik het meeste ga rijde is in het zand op een soort bmx parcour

wat voor dikte van olie is hier voor aan te rade ?
is het trouwens ook niet mogelijk om de shocks leeg te late en op luchtgevulde shocks te rijde ?
je shocks vullen is nodig en met piston met 2 gaatjes denk ik dat 40wt of 50wt het goed doen op zand

je shocks vullen is nodig en met piston met 2 gaatjes denk ik dat 40wt of 50wt het goed doen op zand

wat met de veren?
bij de integy shocks zitte rode en blauwe veren maar kan niet veel verschil er tussen merken.
of moet ik de originele veren op de integy shocks plaatsen ??

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou nu alleen nog ff wachten tot mijn slash gelevert is (heb ineens ook weer dingen om voor de Sint te vragen:P) Will post updates as the build progresses!

Goed over nagedacht van Proline toch??
Dat de hingspins er niet uitlopen zou ik als een voordeel zien. Die van liepen eruit tijdens het rijden. Deze zijn nu geborgt. En zeg nu zelf...Wanneer moet je nou de draagarmen vervangen.

waar kan je op een nederlandse site niewe rpm onderdelen voor de slash kopen?

Ik heb ook al gezocht maar niks gevonden.

Rc painting

Weet iemand een site of mensen die Rc painting doen ik heb heel veel gezocht op internet, maar kan niks zinnigs vinden.:thumbsup:

1236_sell.jpg

En parma komt met nog een nieuwe kap de Ford F150

4tg.jpg

grdgrd.jpg

Vind beide body's erg mooi! Maar idd verschillend van karakter;)
De buggy wil ik binnenkort gaan gebruiken in een project. Voor de rest mag het gewoon Short Course blijven van mij...

Hey ik heb getracht te zoeken maar ik heb er weinig success mee... wat ik me afvroeg zijn er mensen die op dit forum een 5.5t ezrun in hun auto hebben liggen? Die leek me wel wat na wat ik op de jijtube heb gezien:P (strictly for bashing) zit er aan te denken om mijn slash te gaan backslashen en vroeg me af gezien op ebay de 60amp esc staat als zijnde 5.5t ONROAD of die het dan offroad ook wel zou doen (met proper gearing -wat zou dat ongeveer zijn?- natuurlijk) of dat we dan tog echt groter/beter en problematischer duurder moeten gaan... Denk namelijk niet dat het iemand hier lukt om voor 70e een volledig NIEUW brusheless system te leveren namelijk:)

Zijn er genoeg hier met een 5.5T 60A Ezrun, een 86/19 gearing vind ik fijn rijden...

Hier het enige filmpje wat ik heb van me 5.5T 60A met 86/19

Laatst bewerkt door een moderator:
Back