Traxxas SLASH topic

Zijn er genoeg hier met een 5.5T 60A Ezrun, een 86/19 gearing vind ik fijn rijden...

Hier het enige filmpje wat ik heb van me 5.5T 60A met 86/19

hehehe goh van wie is die slash die je achtervolgt? :rolleyes:

enja ook ik rijd nu met een 5.5T na een klein jaartje met de 8.5T gereden te hebben
.

Laatst bewerkt door een moderator:
haha dit gaan we nog een keer doen als alles klaar is enzo :rolleyes:

De muziek is een remix van Trentemoller

Djuma Soundsystem - Les Djinns (Trentemoller Remix) @ youtube

hoeveel kv is dat 5.5T setje?

rijdt zelf met een VXL setje op 18/86, werkt perfect. de eindsnelheid ligt in ieder geval hoger dan het chassis toelaat. (qua controleerbaarheid. :) )

Nou hij's binnen:P en hij is BLauw:) blauwe RPM gear cover... nu de rest nog...

Ooh vraagje... wat is de maat van die hex schroeven achter in en bij de radio bin? ik heb die maat nog niet namelijk...

Weet iemand toevallig of er een complete rvs schroeven set te vinden is voor de traxxas slash?

Of heeft iemand toevallig een lijst met alle maten schroeven die gebruikt worden? Om 5 euro neer te leggen voor een paar schroefjes is ook nogal teveel van het goede aangezien je voor vrijwel het zelfde bedrag meestal een zak van 100 koopt bij de ijzerwinkel.

gelukkig kan je op ebay ook op "kosten+verzendkosten goedkoopste boven aan" sorteren:P enorm handig...

en ik weet dat het al veel gezecht is maar DAMN dit ding is een boel groter dan mijn 1:10 onroad raceijzers...

Zo na een avond driftig aanklunzen met een soldeer ijzer en een paar van de slechtste lightingen in de geschiedenis zitten mijn batterijen "gedeansed" (de slash was al omgezet en bij de rest was ik nog te lui geweest) heb echt zin in vrijdag avond (hockey training naast een bouwput met een paar matties die ook wel van een rondje houden:P) kan alleen maar goed komen:)

Laatst bewerkt:
Hmmm mijn post lijkt te zijn ingeslikt of andersinds verdwenen...

ik vroeg me af wat voor 'plunjer' jullie gebruiken gezien jullie het er over eens lijken dat 50wt(ish) de optimale viscositeit lijkt te zijn voor de slash of zouden jullie wat anders aanraden voor random bashen/springen/lol trappen op aangepakt zand/kunstgras/en misschien eens een stukkie asfalt?

Back