Traxxas SLASH topic

Nog ff een fotootje van de openhart operatie
dsc00815s.jpg

dsc00814s.jpg

Nou ik heb de boel weer schoon :) Er zat niet echt ergens zand in ofzo :)
Maar voor mijn gevoel draaide het ene wiel altijd de andere kant op als ik 1 wiel draai. Nu is dat soms.. Maar ja lekker boeiend ook eigelijk :P zolang ik maar weer kan scheuren :P

@mickietjuh: Ik moet nog even kijken of de kap blauw of roze groeit :P

Ow DjLeonardo: de motor loopt gelukkig goed :) ik heb hem dus maar niet uit elkaar gehaald. Maar wel ff interessant hoe het er binnen uitziet ;)

Heey,

Ik ben nieuw hier op het forum en ik ben van plan om een Traxxas slash te gaan kopen.

Maar ik heb even een vraagje.
Passen deze banden op een Traxxas slash?

230746_BB_00_FB.EPS.jpg

Schaal: 1:10
Velgmeenemer: 12 mm 6-kant
Band-Ø: 120 mm
Bandbreedte: 65 mm

Mvg,
Ferd

Welkom op dit schitterende forum,

Volgens mij passen die niet , vallen nogal ver naar binnen.
Lijken veel op de velgen en banden van een Blackfoot van Tamiya.

welkom op het forum,

antwoord op je vraag

ja die passen zelfs heel goed;)

ik vind ze er erg vet uitzien:eek:

let wel op dat als je veel onroad rijdt dat deze banden enorm snel zullen slijten omdat ze voor offroad zijn!

grtz mick

Ik ben het met dumbass/mickietje eens. Ze vallen ver naar buiten en daar komt bij dat 12 cm diameter en 6,5 cm breed een stuk groter is dan standaard. Een standaard Slash wiel heeft een doorsnede van 111 mm en 45mm breed. Dit wiel is dus een stukje groter en vooral veel breder. Maar het past wel.

Ben er achter gekomen dat een VXL de niet water proef verzie ook water dicht is haha
Volgens mij zat er een Ezrun in die 1/10 truck dus die is ook water dicht haha

drt6.jpg

drt4.jpg

drt3.jpg

drt1.jpg

drt2.jpg

welkom op het forum,

antwoord op je vraag

ja die passen zelfs heel goed;)

ik vind ze er erg vet uitzien:eek:

let wel op dat als je veel onroad rijdt dat deze banden enorm snel zullen slijten omdat ze voor offroad zijn!

grtz mick

Bedankt, ik was ook van plan om vooral veel offroad te gaan rijden en als ik onroad ga, zet ik de standaard banden er wel weer op.

Als je goed kijkt vallen ze ver naar BINNEN en zullen ze tegen de draagarmen
aan gaan lopen volgens mij :confused:

Nee:nooo:, ze vallen ver naar buiten.

oke,

maar dan het beschadigen van je kap ????
Dan moet ik misschien vakkundig een aanpassing aan de kap doen.

Ik ben al een paar weken dit topic aan het volgen en ben daardoor ook tot het besluit gekomen om een slash te kopen. Eerst wilde ik een rc auto met nitro, maar daar kwam me iets te veel onderhoud bij kijken. Oke een elektrische moet je ook onderhouden, maar naar wat zoeken op internet is een electro auto toch net wat makkelijker te onderhouden.

Mvg,
Ferd

Dat beschadigen valt wel mee denk ik. Als er iets aanloopt kost je dat hoogstens wat verf maar de kap zal er niet door scheuren. Ik denk dat als je iets bijknipt er niks meer aan de hand is. Heb ik ook gedaan. De standaard afstelling met standaard banden schuurt ook al als je een bocht neemt dus....
@ foto's
Leuk, een Rustler en Baja Slash in de zelfde kleur....:cool:

@slasher volgens mij heb je die banden op conrad gevonden en kan moonlight je daar meer over vertellen aangezien hij deze banden heeft. Hier een foto van zijn auto met deze banden.

10000122.jpg

Dat beschadigen valt wel mee denk ik. Als er iets aanloopt kost je dat hoogstens wat verf maar de kap zal er niet door scheuren. Ik denk dat als je iets bijknipt er niks meer aan de hand is. Heb ik ook gedaan. De standaard afstelling met standaard banden schuurt ook al als je een bocht neemt dus....
@ foto's
Leuk, een Rustler en Baja Slash in de zelfde kleur....:cool:
Oke, nu nog de auto kopen en dan kan mijn nieuwe hobby beginnen.

Back