Traxxas SLASH topic

Klopt, maar een heleboel beginners vragen worden wel voorkomen als de auto bij een goede winkel gehaald wordt.

Mbs racing verkoopt traxxas en zit in limburg als ik het goed heb.

Als je het toch online gaat kopen zou ik het bij rc central halen, daar krijg je in 90% van de gevallen binnen een uur een mailtje terug. Kun je bij pk racing niet zeggen...
Mbs ligt 50 km van mij af, ongeveer een half uurtje rijden, dus dat is ook nog een optie.

Ik heb eens rond gekeken op de site van mbs, rc central en pk racing.
Mbs: Langzame site, met niet echt uitgebreide informatie.
Rc central en pk racing hebben een goede verzorgde site.
Maar ik denk dat ik hem bij pk racing ga bestellen, aangezien ik daar ook nog een lader heb gevonden.

Oke, bedankt.
Dan ga ik komende week maar eens een bestelling doen.
Dan is de auto tenminste voor de kerstvakantie bij mij thuis.

Ik wil geen reclame maken, en PK is een goede zaak (heb er ook al meerdere dingen voorheen gekocht)
Ik zie dat je in Limburg woont en er is een goede modelbouw zaak in het zuiden en wel MBS-racing in Geulle (nabij vliegveld Maastricht)
Misschien wel zo mekkelijk om dingetjes te vragen , ook is er een electro offroad buiten baantje( super voor de 1/10 slash zie youtube,,) kun je lekker rijden en leren sturen.....

Ik heb eens rond gekeken op de site van mbs, rc central en pk racing.
Mbs: Langzame site, met niet echt uitgebreide informatie.
Rc central en pk racing hebben een goede verzorgde site.
Maar ik denk dat ik hem bij pk racing ga bestellen, aangezien ik daar ook nog een lader heb gevonden.

Als je Martijn (rc-central) een mailtje stuurt met wat je eisen zijn kan hij je zo een lading met informatie geven. Dus kun je van tevoren informeren of iets goed voor jou is enz... bij PK mag je een paar dagen wachten op een mailtje.

Maar ik blijf er bij dat je beter zelf naar een winkel kan rijden! Ok, het is wat extra moeite maar je krijgt zo makkelijk zoveel informatie en hulp met bv afstellen. Zeker naar slipper clutch afstellen zou ik vragen!

+ Het feit dat je in zo'n winkel met al die auto's waarschijnlijk net een 5 jarige in een snoep winkel bent. Althans zo ben ik wel ieder geval ;)

Site van pk racing vindt ik persoonlijk behoorlijk k*t. Veelst te druk en onoverzichtelijk.

Het is ook niet mijn bedoeling om reclame te maken. Pk racing is een zeer goede winkel maar de online klantenservice is ronduit bagger als je het vergelijkt met rc-central. MBS geen ervaring mee maar zit het dichst bij jou.

De site van MBS is niet de snelste , maar op mails had ik snel reactie toen ik iets nodig had voor een MCD ondanks dat ze het toen echt net pas in het assortiment hadden.

De eerste leveringen met parts moesten nog binnenkomen.......

De mails werden snel beantwoord en binnen de kortste keren waren de parts er.

De site van MBS is niet de snelste , maar op mails had ik snel reactie toen ik iets nodig had voor een MCD ondanks dat ze het toen echt net pas in het assortiment hadden.

De eerste leveringen met parts moesten nog binnenkomen.......

De mails werden snel beantwoord en binnen de kortste keren waren de parts er.
Dan moet ik toch maar eens even na gaan denken.

Wil een nieuwe kap voor de slash met jullie delen, de BAJR van Jconcepts.
Voor een paint-leek vind ik m tot nu toe geslaagd ( heb nooit een leuk effect gemaakt met een spuitbus )
zie hier wat er tot nu toe opzit.
P1070533.jpg

P1070538.jpg

P1070551.jpg

nu alleen de voorste helft nog ff en dan ben je set...

Ziet er serieus goed uit man!

EDIT: de parts voor mijn backslash zijn gisteren verstuurd;) nu alleen nog ff een paar euro sparen voor lipos en brushless ownage;)

Laatst bewerkt:
@slasher volgens mij heb je die banden op conrad gevonden en kan moonlight je daar meer over vertellen aangezien hij deze banden heeft. Hier een foto van zijn auto met deze banden.

10000122.jpg

Weet iemand wat de tandwielverhouding met deze (120mm ipv 111mm) banden moet zijn, met stock motor en 7,2 V NiMh accu ?????
Hoeft niet "super snel" :mrgreen: te zijn maar moet lekker optrekken, is voor mijn dochtertje.

Thanks.

ik reed ermee met 19T, ging hard zat en rijdt overal overheen :)

wielen zijn btw te koop!! :P

Bevallen ze zoooo goed dan ????
Van het weekend even getest in de manege maar dat trekt ie niet echie..
Ondergrond was wel redelijk zwaar, maar voor iemand van bijna 10 jaar hoeft het nog niet zo heel snel te gaan.

P1070552.jpg

Nou, dit is het geworden , knippen en klaar!
Voor een 1e keer iets apparts maken vind ik m redelijk geslaagd.
Heb wel respect voor de profi's gekregen :-D
Die moeten wel geduld hebben, ik heb dat helaas niet.

Back