Traxxas SLASH topic

Sorry, moet m nog knippen, en heb zelf de lexaanschaar niet liggen.

Wordt een kap die ik alleen op het strand wil gebruiken
komt hierop:
P1070174.jpg

Kap is idd anders als andere, maar vind af en toe een apparte kap wel leuk.
Volgende ( lees :als de originele aan puin ligt ) zal weer een vrij normale worden!

Klopt, veel mensen vinden de kap lelijk ( afgezien van de paint die erop zit )
Ik ben dan 1 van de weinige die m wel gaaf vind, en had m misschien wel alleen zwart kunnen maken, maar nu heb ik eens iets geprobeerd. Klein testje dus!
Foto's op de auto zelf komen nog zodra ik een goede schaar heb!

Ik vind die BAJR wel gaaf ik zou zelf een pinstripe tussen t voor en achter verf vak hebben gedropped of de voorste helft zwart hebben gespoten (als ik de carbon look idd gedumpt had neem aan dat dat is gebeurt?) maar zeker niet lelijk!

Bevallen ze zoooo goed dan ????
Van het weekend even getest in de manege maar dat trekt ie niet echie..
Ondergrond was wel redelijk zwaar, maar voor iemand van bijna 10 jaar hoeft het nog niet zo heel snel te gaan.

ik reed met 5700kv en heb aangepaste aandrijfassen, geen last van dat hij het niet trok ofzo.
Je moet je kap wat aanpassen anders passen ze er niet onder, en daar begin ik niet aan :)

ik reed met 5700kv en heb aangepaste aandrijfassen, geen last van dat hij het niet trok ofzo.
Je moet je kap wat aanpassen anders passen ze er niet onder, en daar begin ik niet aan :)

Ik heb er een Beetle kapje opzitten en ziet er goed uit.
De banden zijn ook redelijk vrij, de body is smaller waardoor er niet geknipt hoeft te worden.
Voor mijn dochtertje ziet het er geweldig uit, ben benieuwd hoe het gaat rijden.....
Er is een 16T pinion onderweg, dat icm de 7.2 V NIiMh moet goed te doen zijn......

Ik had zelf misschien wat meer contrasterende kleuren gebruikt. Ik vind het "marble effect" wel super gedaan. Overall gezien een cleane styling:mrgreen:

te koud

op een druilerige zondagmiddag deze beetle kap van proline gespoten. niet gek voor mijn eerste paintjob.was zo enthousiast dat ik maandag met mijn zoon en de slash en de e maxx naar het skatepark ging en dit is het resultaat. e maxx had 2 gebroken draagarmen.kap van proline is aardig dik 2maal zo dik als de stock slash kap ,maar dat mocht niet baten. beetje te koud denk ik, nou mij zien ze niet meer in het skatepark voor het weer een graadje of 20 is.:D

Directe link zoeken van het plaatje en die tussen
zetten. Directe link kun je vinden door met de rechter muisknop te klikken op een plaatje en vervolgens te drukken op afbeeldingslocatie kopieren.

ziet er idd mooi uit, maar heb net mijn spulletjes binnen van rpm.
draagarmen voor en achter, gearcover en alu 86 tandwiel.

ik vind die schockowers wel heeeeel mooi.

gr. marc

Back