S
SCRT Pilot
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan je het zwaartepunt verlagen dan?Zwaartepunt verlagen, banden met minder grip toepassen maar het beste, snelheid aanpassen.
je zou de wagen kunnen verlagen door je zuigerstangen eruit te halen en onder de piston een stukje brandstofslang (van een nitro wagen) of een rubber vulstukje te doen. Hierdoor kan de veer in zijn geheel minder ver uitveren. Belangrijk hierbij is dat alle vulstukjes precies even groot zijn. Hoe groter de vulstukje hoe lager je wagen komt. Ook kun je de dempers in de buitenste gaatjes op de draagarmen monteren. Hierdoor ligt je wagen ook lager. Je zou ook gewoon kortere dempers kunnen kopen. Dan kun je ook nog als je het heel extreem wilt doen zelf een chassis maken van alu ofzo met een lager zwaartepunt. Met een beetje initiatief kun je een heel eind komen![]()
Of je koop voor 2 tientjes een stel kortere alu schokbrekers van Yeah Racing (ebay) is je COG ook lager
Je kan ook je spoorbreedte vergroter met wielen met een lagere offset (ver naar buiten dus) Dan zou je Stampede voorwielen kinnen nemen (rondom dan)
Dan nog bredere banden dan die standaard fietsbandjes (heb je gelijk wat meer grip)
Dan e.v. nog een gewichtje onder de wagen.
Mijn 2WD heeft allevier en hij slaat echt niet meer om
Een LCG chassis begint bij 79$ maar daar komen dan nog 15$ verzendkosten bij, en de duoane wil ook nog zn deel als je pech hebt.Ja voor het geld van een low COG chassis kan je bijna eennieuwe slash kopen :-x
Foto's van de Slash staan een stuk terug in het topic. Net als de tips om omrollen te voorkomen trouwens. Snap dat je geen 222 pagina's geklets wil lezen. maar toch...
Tja dat kan ook maar ik wil ook lekker kunne springen zonder dat ik de bodemplaat hard raak op de grond. Dus dan zijn kortere dempers toch niet iets?
En bedoelde je gewoon de nieuwste stampede velgen?DJL: Heb je misschien foto's van je slash?
Ik ben benieuwd, blijf dit in de gaten houden!!Of je maakt zelf iets zoals een DeAgostini Slash.
Moet nog 7 dingen kopen en ik heb mijn (street)race Slash. xxsanderxx maakt nog wat koppelplaten voor me om het chassis te verlengen en voila, een low COG Slash uit bijna alleen stock parts.
De 5,5T BL motor gaat in deze auto. Ik wil proberen op 13 juni de no-nitro cup hiermee te rijden in de scrt klasse.
idd k ben hier ook benieuwd naar want kheb die onderdelen liggen. want khad mijn slash eerst omgebouwd naar de rustler maar wilde de slash weer. want dan vind ik ook een mooie auto.Of je maakt zelf iets zoals een DeAgostini Slash.
Moet nog 7 dingen kopen en ik heb mijn (street)race Slash. xxsanderxx maakt nog wat koppelplaten voor me om het chassis te verlengen en voila, een low COG Slash uit bijna alleen stock parts.
De 5,5T BL motor gaat in deze auto. Ik wil proberen op 13 juni de no-nitro cup hiermee te rijden in de scrt klasse.
ik ben hier ook wel benieuwd naar. Want die onderdelen heb ik ook nog liggen van de rustler.Want ik had me slash eerst omgebouwt naar de rustler. Maar ik wil wou weer de slash want dat vind ik ook een mooie auto, alleen dat die zoveel omvalt word ik beetje beu. En ik rij samen me vrienden en we willen ook gewoon op straat rijden enzo. En k wil niet allemaal dingen er voor komen kheb geen geld boom.Of je maakt zelf iets zoals een DeAgostini Slash.
voor 10-15 euro kan je de suspension aanpassen tot dat probleem weg is (moet je hem niet stock legal willen houden...) Ofna 2.0" silver springs voor en 2.5" green springs achter en 50 wt oil werkt voor mij prima en sinds ik dat hen gedaan is hij niet meer omgevallen (nouja een 7 meter 90 graden op de rij richting powerslide waarna de ijzel ineens ophoud, je auto weer grip heeft en je auto flipped vind ik niet echt een tellende uitzondering;P)