Traxxas SLASH topic

Binnenkort komt de Dune Buggy kap binnen (TNX Markioo)
Contact gelegt met een air-brusher. Hij gaat dit kappie spuiten.

Ik wil er zelf een jaren '70 vintage "look" van maken:p
Dat betekend dat er niet alleen een Buggy kap op komt, maar ook een zitgedeelte. Dit wil ik bereiken door de montage van een undertray.

Zoals te zien is..Heeft de carroserie de kleur, maar de rest is een (in dit geval) zwarte polyester kuip. Prima na te maken met een undertray...toch??

Nog even op zoek naar velgen, banden en interieurdelen. Want ook de stoeltjes etc...komen erin8-)

Natuurlijk is het wel zo dat het linnen dakje dicht zit bij mijn model. Deze voorziet de air-brusher van een linnen "look".

Laatst bewerkt:
Leuke kappie, markioo had er al over op de traxxas days haha.
vast wel na te maken met een undertray gewoon zwart spuiten toch?

PS, ik ken nog iemand die al tijd op een kapje zit te wachten RCW :)

Leuke kappie, markioo had er al over op de traxxas days haha.
vast wel na te maken met een undertray gewoon zwart spuiten toch?

PS, ik ken nog iemand die al tijd op een kapje zit te wachten RCW :)

Ik wacht er inderdaad al een aardig poosje op.

RCW, ik probeer je op allerlei manieren te contacten maar ik krijg je niet te pakken!

hallo
ik heb er 2x 1:16 en 2x 1:10 besteld,maar de dollar is beroerd laag,
en verzendkosten werd verteld 25 dollar en nu blijkt het 45 dollar te zijn,
het is dus raadzaam om per stuk of per 2 te bestellen,
maar iig ik zal een echt stuk linnen op t dakkie maken rollbar erin en interieur van een barbie speelgoed auto gaan maken,
kan barbie ook eens knap rijden,en nee de buggy wordt niet barbie-roze:D
op ebay al een beetje gekeken naar paddle wielen en gleuf voor wielen,
maar niet gelijk op velg gevonden,35 dollar voor een bandensetje van 4 stuks,
maar mn slash 4x2 is onderweg,met dank aan defty:D:D:D
en heb bij eurosound haarlem een platinum besteld,hopelijk eind mei binnen,
vandaag met mn baby slash gespeeld,hij ging er vandoor en vlak voor een stenen muur sloeg hij over de kop en bleef op de kop liggen,dat was schrikken zeg,hij kan dus niet ver weg,met de standaard zender,
dat moet maar snel een 2,4ghz worden,
en alweer door de hondestront gereden,gek wordt je ervan,wat vreten die beesten allemaal zeg??!!
hopelijk rijd een 1:10 hoger op de wielen over de stront heen ipv erdoorheen:D:D:D
en moet er niet aan denken dat ik met een mooie buggy er door heen rijd,
zal van die vlaggetjes in de hopen kunnen zetten en slalommend er omheen gaan,
mvg markioo

:p:p Markioo...Zoiets???

Je wilt overigens niet weten wat er gebeurd als je met paddles door zoiets heen rijd....Flets!!:rolling:

Ik kan niet wachten op het kappie.....Enne Vince: Ik contact jou vandaag even...

lekker joh poep onder / in je wagen :p

kga van het weekend ook even voor het eerst met mn nieuwe ProLine baja kap rijden, ff dikke bash wieltjes eronder en gaan :)

hier een fotootje van mn nog maagdelijke baja, nog niet bestickerd maar inmiddels wel

100_0486.jpg

100_0490.jpg

100_0485.jpg

dit zit er nu onder 1:10 monstertruckbandjes :), net ff in de tuin getest. ik zal van het weekend ff gaan knallen ermee.
mischien dat ik 17mm adapters ga kopen want heb hier een hoop 1:8 bandjes liggen van mn 8ight.

100_0509.jpg

100_0505.jpg

100_0503.jpg

100_0504.jpg

zeker niet slecht... Misschien ff kijken of je die gebogen dingen andersom er in kan doen... met zwarte kan je ze zo iig heel netjes "weg werken" steken ze niet meer zo uit...

hallo
lijken wel tamiya monster beetle wielen,
bij conrad heb je ook een zee aan wielen,
(mochten jullie het nog niet weten)
die kever kap ziet er wel netjes uit,
de motor moet nog wel het nodige chrome bling bling geschilderd worden,
als je nu met deze kap een koprol maakt zeg je SHIIIIT!!!!!!!
kijk dat ik er eerst doorheen rijd,en het dan schreeuw:D:D:D
mvg markioo

thx, die gebogen dingen? neem aan dat je dan mn bodyclips bedoelt? ik had deze ff voor het grijpen.

ja ik heb geen blingbling verf, ach mja 1x botsen en alle moeite is dan ook weer voor niks geweest :)

Ziet er mooi uit hoor....:p

Als het echt mooi moet zijn...Conrad verkoopt magneetsluitingen. Ben je van de bodyposts en klemmetjes af;)

hey,

ik had een kleine vraag ik wouw een traxxas slash gaan kopen maar bij sommigen internet winkels staat hij met zwarten kop lampen. En als ik hier op het forum kijk zijn ze allemaal met koplampen?? ik had het hier Slash: 1/10-Scale 2Wd Short Course Racing Truck TRX5805 - gevraagt maar hun hadden ook de versie met zwarte kop lampen.

Maar ik wil weten hoe dat nu zit met die kop lampen???

Ik wil hem denk ik bij Welkom | Traxxas Shop - RC auto's, trucks en boten zowel nitro als electro gaan bestellen. Is hij daar wel met gewone echte koplampen?

Hij heeft zn lampen niet aan staan vandaar de zwarte koplampen.
Als ie nu zn lichten aanzet zie je gewoon zn koplampen.
Dus gewoon lichten aanzetten als je gaat rijden!!!

is het niet een sticker die er bijgeleverd wordt. (was bij de rustler wel zo)
anders is het wel heel vreemd dat er 2 uitvoeringen onder het zelfde nummer wordt geleverd.

Laatst bewerkt:
Back