Traxxas SLASH topic

heb ik ook, het knopje blijft hangen bij mij.
als ik het knopje omhoog trek (op het juiste moment ivm race mode) doet hij het weer gewoon.
indrukken werkt niet omdat hij ingedrukt blijft.

Laatst bewerkt:
vraagje: sinds vanmiddag heb ik het probleem dat mijn regelaar iets raar doet ik doe zender aan dan battery aansluiten en dan komt groen lichtje dan rood (tot zover normaal) maar dan begint het rode lichtje te pinken eerst 1x dan 2x en dan 3x ik kan sturen maar hij gaat niet voor of achteruit als ik op het knopje druk gebeurt er niets, ik heb de codes bekeken in handleiding maar daar staat niets voor dit probleem :(
HELP!!!

klinkt idd alsof je knopje kapot is -> de esc spring in calibratie modus -> schiet door alle standen heen omdat het knopje blijft hangen -> ding is gekalibreerd op niks omdat je gashendel op neutraal staat -> de auto gaat niet voor of achteruit.

ik denk garatie of knopje proberen te vervangen

Dit is volgens mij ook het knopje, maar het komt geloof ik puur door stof/zand/vuil dat het knopje blijft hangen. Is in elk geval wel eens eerder langs gekomen.

altijd een goede zaak!

Zo gisteren eens even mijn rear toe naar 3 graden gereduceerd vanavond eens stevig beta testen:P

Zit er ook aan te denken om naar MMP + Citrix (of hoe je die shit ook spelt:P) 3k kv up-te-graden... Moet ik misschien naar 2 lipos in parallel als ze het niet trekken maar dat zien we dan wel:)

wat ben jij wel niet van plan met je slash haha:P
Dan vliegt die bijna xD.
altijd een goede zaak!

Zo gisteren eens even mijn rear toe naar 3 graden gereduceerd vanavond eens stevig beta testen:P

Zit er ook aan te denken om naar MMP + Citrix (of hoe je die shit ook spelt:P) 3k kv up-te-graden... Moet ik misschien naar 2 lipos in parallel als ze het niet trekken maar dat zien we dan wel:)

valt wel mee:P maar je kan die dingen wel iets van 30-87 vertanden zonder temperatuurs problemen:) Is ook nog gewoon een idee op dit moment maar...

Weet iemand een webshop binnen nl waar ze een aardig assortiment proline SC banden hebben? Toemen, PK racing en RC central ken ik al...

Ik heb ff wat numbers gecrushed en ik begin ineens te twijfelen aan die upgrade naar de 550 can motor... het komt uit op een increase van 7% wheel revs (op een projected "dit zal wel goed gaan" gearing) heb natuurlijk emmers meer torque maar de vraag is in hoe verre je dat nodig hebt...

nou ik heb 50 wt voor in de voor schokbrekers en 60 wt voor achter besteld...
en gelijk maar big bore caps (die bovenkantjes)
en nog wat dingetjes, als ik het binnen heb laat ik wel wat zien.

heyhey om hier hebben de engelse een betere proverb voor "Imitation is the sincerest form of flattery" aka "je faked me omdat je me cool vind" voor de mensen die engels hebben overgeslagen op school:)

3 degrees toe in gisteren avond getest en lijkt een eind beter te werken dan wat ik had... Moet alleen nog wel even gaan kijken hoe ik nu van die grip rolls af kom...

Back