Traxxas SLASH topic

En wat is er zoveel beter aan de asso slipper?
Motor lrp vector K4 8,5t regelaar is een lrp stock spec banden van de lrp blast s10. En doel gewoon in zand rijden.
Gewoon een vraagje aan iedereen ff hier. Met wat voor vertanding rijden jullie? Ik moet een andere vertanding gaan rijden want met deze sloop ik de motor. Ik rij nu 23 op 90. Ja ik weet je hebt temp gun enzo maar k vraag gewoon ff om jullie vertanding:D.

Stalen assen zijn ook niet zaligmakend. Ik zou beginnen met de slash 4x4 assen te monteren. Lekker goedkope oplossing voor het komende jaar als je gewoon op 2s rijdt.

nope:P alleen een andere motor system... maar BL is gewoon beter;)

Okay de asso slipper (sc10, t4 b4 b44 allemaal de zelfde) heeft A) een grotere slipper pad en een sterkere veer dus je hebt MEER tuning opties in je slipper, ik had op mijn oude slipper maar 1 achtste turn tussen HELEMAAL LOCKED DOWN en HELEMAAL LOS, dus dan heb je echt geen opties om hem goed in te stellen... Maar dat is vooral boeiend voor mensen met BL motoren...
B) is een boeiender punt, de spurs zijn ROND, en PLAT... ik heb verhalen gehoord (de mijne waren altijd wel te gebruiken) over mensen met spurs die zo krom waren dat ze aan de ene kant van hun spur perfect gemeshed hadden met hun pinion en aan de andere kant waren de tanden zover "uit het vlak" dat ze geen contact meer maakte met de pinion, of eerder hier was iemand met een ei vormig spur die aan de ene kant geen contact maakte pinion en aan de andere kant veel te strak gemeshed stond.

Ooh en die kimsburough spurs zijn echt HARD CORE, je verslijt pinions op die dingen:) (met een goede slipper instelling en een goede mesh)

of eerder hier was iemand met een ei vormig spur die aan de ene kant geen contact maakte pinion en aan de andere kant veel te strak gemeshed stond.

ja, dat was mijn spur :(
ik moet binnenkort mijn tranny nog ff uit elkaar halen want soms maakt hij ineens een ratel geluid, maar eerst beadlocks halen :D

Hoe kan ik het makkelijkst bij de slash de diff olie vervangen en welke dikte is het beste voor een slash met een motor met de power van de VXL motor ? (binnenkort motor upgrade namelijk ^^)

in het diff zit vet, volgens STRC werkt Mugen Seiki super grease het best maar ik heb geen idee waar je dat kan halen. je moet wel je hele tranny uit elkaar halen om het vet te vervangen. en welke motor krijg je?
edit: het is mugen B0308

Laatst bewerkt:
Back