Traxxas SLASH topic

Sc10 heeft er ook een eind minder nodig... SC10 is een racer licht en gebouwt om te winnen, een slash vooral om gewoon die hard unkillable te zijn...

Dat gezecht met een protrac en een lowcog en wat tuning werk kom je een heel eind maar...

Dit is natuurlijk gewoon een kickje voor het aloude model.. Maar wel een mooie!!

Jammer alleen dat er niet wat meer decals opzitten..Had het model wat flitsender gemaakt.

nou ja het blijft een beginners auto, dus het moet betaalbaar zijn, voor de beginners.
het beste is eigenlijk gewoon weer brushless en brushed.
ze beginnen altijd als ze nieuwe 2wd of aangepaste(deze en monsterjam) auto met een brushed set.

Zover was ik zelf ook wel;) Maar echt Short Course is deze kap imo niet. Vandaar de opmerking over de decals..

tja het wordt een replica genoemd en geen SC, alleen vind de echte er niet op lijken qua bumpers en breedte, doe dan maar een touring car.

hallo,
ik heb een maand of 2,3 geleden een traxxas slash brushed gekocht samen met mijn broer.
nu zijn borstels zijn al vesleten en dus is zijn motor nu stuk, hij heeft net een velineon besteld.

ikweet dat mijn tijd er ook gaat aan komen, maar is de velineon de beste optie of beter gewoon bij titan blijven

ik weet het niet

mvg,
andreas

't is zowiezo het leukst om beide auto's hetzelfde te maken/houden. dan kun je beide dezelfde jumps doen etc. En je kunt onderling nog een beetje wedstrijdjes/sprintjes trekken als je aan het ronbanjeren bent. :mrgreen:

PIC_0007.jpg

ff mijn pimp Slash tonen met de nieuwe wielen van mijn Hot Bodies Ve8 ;)

zo dadelijk eens mijn transmission openschroeven... gisteren mijn slipper een eind dichter gedaan...

DAMN dat levert een boel power op... (als in ik moet ineens weer uitkijken niet te traction rollen...) maar wel iets gesloopt van binnen... Nu nog eens uitvissen wat...

Back