Traxxas SLASH topic

ik zou met iets als een 15t pinion beginnen dan zit je iig in de goede richting... of misschien een 2s lipo dan zit je met stock waarschijnlijk (ongeveer) wel goed...

Ik heb een vraag betreffende de gearing van een Slash 4x4.
Ik rij nu op 2S met een gearing van 19/54. Op de ESC heb ik een fan geplaatst. Daarmee rij ik altijd op asfalt. Kan 't problemen geven als ik met deze gearing ook 't zand op zoek ?

Ik heb een vraag betreffende de gearing van een Slash 4x4.
Ik rij nu op 2S met een gearing van 19/54. Op de ESC heb ik een fan geplaatst. Daarmee rij ik altijd op asfalt. Kan 't problemen geven als ik met deze gearing ook 't zand op zoek ?

Eigenlijk hoort deze in het Slash 4x4 topic thuis.

Op die gearing ga je in het zand warmte problemen krijgen.
Zelf rijdt ik met 15/54 en heb ik geen problemen.

Gr Jan.

een week geleden is mijn brushless set in m'n slash er zomaar mee gestopt.
Ik heb een Carson dragster sport 12T set. Ik reed op een bmx baan met hier en daar een plas, maar ben er nooit vol doorheen gereden. De blauwe led blijft nu branden. Servo werkt nog, en dat is het dan ook. Heb hem al helemaal uit elkaar gehaad, maar kan er niks aan zien. Waarschijnlijk is dit een vocht probleem, wat na 2 dagen over zou moeten zijn, bij mij niet, daarom kijk ik nu naar een EZRun 8,5T combo.
Waar kan ik deze het best kopen ? op Ebay vind ik namelijk niet zo veel ..

ik heb en 17mm hex set maar zouden er ook andere wielmoeren op passen van een andere merk? weet iemand dat ik heb zelf naar oplossingen gezocht maar ik ben radeloos.

ik heb integy 17mm wheel adapters?

idler gear slash 2wd 9*kapot

hallo

heeft iemand een idee waarom mijn idler gear trx 3696
constant kapot gaat ik heb er nu 9 versleten in een hele korte tijd
ook al een kompleet nieuwe bak geprobeerd ging iets langer mee maar ook weer de idler stuk.ik rij 2s velineon 23/86 tands.
ik gebruik de slipkoppeling op 1 volle slag open.

wie kan mij helpen

bvd richard

nog nooit van zoiets gehoord... Zijn de lagers nog goed? volgens mij maakt robinson een hard stalen replacement maar dat zou ik niet zeker weten... +

Heb je je slipper goed staan?

Ongeveer het enige wat nog origineel is aan mijn Slash is nou juist die idler gear. Die is nog nooit stukgegaan. Bij mij gingen de diffgears wel eens stuk maar verder niet.

link staat in m'n handtekening maar hier m'n laatste ritje:

oja, idler gear blijft gewoon heel hier ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back