traxxas slayer pro 4x4

het probleem is de ruimte. ik heb alles nu in mijn kamer vol gebouwd. en daarbij as ik bezig ben met mijn huiswerk en ik zie die auto staan, ben ik niet meer met mijn huiswerk bezig. dat zijn mijn problemen voor binnen een auto in elkaar sleutelen.

maar ieder geval als het toch een bouw pakket zal worden. welke wordt er dan aangeraden om te nemen.

licht er aan in welke tijd van het jaar. als het zomer is en de aankomende dagen geen hoge lucht vochtigheid enz. dan laat ik hem in de schuur staan. en als het slecht weer wordt zal ik er over na denken om hem binnen te zetten in een doos. maar dan moet wel de tank leeg zijn en de auto schoon zijn. is nitro eigenlijk giftig of heeft het een bepaalt geurtje.

het is giftig ja staat niet voor niks een doodshoofd op.
je auto zet je altijd weg met een lege tank. want als je nitro te lang in je tank laat staan wordt het smurrie en de geur van auto ruik je niet eens wanneer hij gewoon uit staat gewoon een propje papier in de uitlaat stoppen tegen het druppelen

waar heb jij hem eigenlijk staan? ik wil hem zelf op mijn kamer neer zetten. ene dat doodshoofd is mij nog nooit opgevallen omdat ik nog nooit een methanol auto heb gehat

de meest gebruikte modellen heb ik gewoon op de werkbank staan. anders onder mijn bed wanneer ze voor langere tijd stil staan. en das puur om de reden dat anders mijn werkbank te vol staat met auto's

dat weet ik. daarom wil ik ook weer een nieuwe auto. ik zit alleen nu weer te twijfelen tussen een savage en een trophy 4.6 truggy. ik ben vanmiddag weer effe bij die winkel geweest

Back