Traxxas Stampede 4x4 topic!

Ziet er goed uit Ruben!

2s is prima, zeker voor een beetje off road karren.

Lage pasvorm is idd mooier voor de kap, maar voor off road heb ik de onderkant boven de bodem geplaatst.

All Black past goed bij het ontwerp :cool:

Nieuw jasje voor de STAMPEDE gespoten!

Ready 4 Summer!

IMG_0135.jpg

IMG_0136.jpg

IMG_0137.jpg

Ik denk dat je wat moet dremelen in je chassis.
Dus wat van die " schotjes " weghalen.
Maar ik heb wel eens iemand gezien met een MMM in de slash 4x4 ( zelfde chassis )

Ik denk dat je wat moet dremelen in je chassis.
Dus wat van die " schotjes " weghalen.
Maar ik heb wel eens iemand gezien met een MMM in de slash 4x4 ( zelfde chassis )

nee hoor, slash 4x4 heeft een langer chassis :)

Ik heb is allemaal dingen bekeken en toen zag ik iets. Mijn esc is 1:8 maar dat gaat nooit passen in de 4x4 ofwel ?

ligt eraan wat "jouw" esc is
ik heb een hobbywing 1:8 SC8 setje in de pede 4x4 passend gekregen maar rijd nu met een slash 4x4 chassis conversie omdat ik dit fijner vind rijden

Ik heb ook een 1:8 hobbyking. Maar die conversie maak je toch zelf ?

Mijn advies - begin niet aan conversies als je niet duidelijk weet hoe en waarom. Een conversie komt vaak ook duurder uit als een RTR of dedicated model.

Stampede conversies zijn leuk als je een stampede hebt en iets anders wil proberen, maar als je gewoon een Truggy wil zijn er betere opties.

Tel maar even op Stampede 4x4 (wel of geen roller) en onderdelen, sommige dingen moet je zelf bedenken, en niet te vergeten gereedschap als je niet alles hebt of kan lenen. Tikt snel aan hoor.

Dan is bv een HPI Flux Trophy Truggy al snel goedkoper en dan zijn er nog genoeg alternatieven.

Ja ik heb de HPI Flux Trophy Truggy okal op het oog ik zit te twijfelen tussen de HPI Flux Trophy Truggy en de Hobao hyper tt. Maar ik weet niet hoe dat met de onderdelen zit.

Ik denk zelf dat je makkelijker aan onderdelen komt bij HPI dan bij Hobao. Bestel je in het buitenland dan maakt het eigenlijk niet zoveel meer uit, je kan daar van allebei de auto's zat onderdelen vinden.

Nee, ik bestel eigenlijk uberhaupt nooit. En al helemaal niet in het buitenland dus is de Trophy truggy flux dan beter ? Kan je dan ook in NL onderdelen kopen ?

Back