Hoi Ruud,
Ik ben van beroep kok en kan verschillende temperaturen eigenlijk best wel goed inschatten.
De motor is in ieder geval warmer als 70 graden geweest.
De reden waarom ik een heatsink + Fan inbouw is omdat ik de standaard 11/54 gearing door een 17/54 ga vervangen.
De 17 pinion lag er bij de Stampede bij en omdat de temperaturen dan nog hoger gaan worden leek mij een fan wel een goed idee.
Door m'n werk als kok heb ik trouwens ook een infrarood thermometer hier liggen.
Die zal ik eens gaan gebruiken, daar had ik nog niet aan gedacht
Dat zwarte mapje is m'n gereedschap van Swiss Tools, de PB 8515
Ik heb nu de hele front kant en klaar.
Dat was best wel een werk met al die schroefjes.
Ik heb echt alles uit elkaar geschroefd.
In ieder geval heel interessant en leerzaam om te zien hoe dat alles nu precies in elkaar zit.
Tevens ook gelijk de Savöx Servo met Plastidip behandelt. Zeker is zeker.
De nieuwe ontvanger zit er ook al in en werkt zoals het moet.
Ik moet zeggen dat dit "sleutelen" me best wel goed bevalt.
Tot nu toe was ik vrijwel alleen maar in de lucht onderweg, maar ik merk dat ik steeds meer tijd in het rijdend materiaal aan het steken ben.
Groetjes,
Jordy
Ik ben van beroep kok en kan verschillende temperaturen eigenlijk best wel goed inschatten.
De motor is in ieder geval warmer als 70 graden geweest.
De reden waarom ik een heatsink + Fan inbouw is omdat ik de standaard 11/54 gearing door een 17/54 ga vervangen.
De 17 pinion lag er bij de Stampede bij en omdat de temperaturen dan nog hoger gaan worden leek mij een fan wel een goed idee.
Door m'n werk als kok heb ik trouwens ook een infrarood thermometer hier liggen.
Die zal ik eens gaan gebruiken, daar had ik nog niet aan gedacht

Dat zwarte mapje is m'n gereedschap van Swiss Tools, de PB 8515
Ik heb nu de hele front kant en klaar.
Dat was best wel een werk met al die schroefjes.
Ik heb echt alles uit elkaar geschroefd.
In ieder geval heel interessant en leerzaam om te zien hoe dat alles nu precies in elkaar zit.
Tevens ook gelijk de Savöx Servo met Plastidip behandelt. Zeker is zeker.
De nieuwe ontvanger zit er ook al in en werkt zoals het moet.
Ik moet zeggen dat dit "sleutelen" me best wel goed bevalt.
Tot nu toe was ik vrijwel alleen maar in de lucht onderweg, maar ik merk dat ik steeds meer tijd in het rijdend materiaal aan het steken ben.
Groetjes,
Jordy