Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom geen brushless erin gedaan? Voor die evx-2 heb je bijna een brushlessset.
Ben even achter.En waar haal jij je schroeven dan ? Want veel reserve zal ik niet hebben ...
Ziet er goed uit, bijna zonde om mee te rijden
Ligt het aan mij, of hebben de achterwielen erg veel toe out?
Wagen ziet er nu weer zeer netjes uit maar dat mag dan ook wel aangezien er behoorlijk wat geld in is gegaan.
Had u niet beter een nieuwe kunnen kopen??
Heb mezelf een beetje ingelezen omtrent een Brushless set up, lees toch dat dit vaak lijdt tot veel slijtage van de aandrijflijn.
Dus ik hou het zelf ook bij de stock motor. Een Summit koop je niet voor de snelheid.
Maar gaat de andere motor Dewalt nog gemonteerd worden??
Ziet er goed uit, bijna zonde om mee te rijden
Ligt het aan mij, of hebben de achterwielen erg veel toe out?
Ben even achter.
Maar voorbeeldje, moest even terugkiijken.
M3 RVS schroeven verzonken kop philipsdrive: 5 euro voor doos van 100 stuks. Bij fabory.
Imbus, cilinderkop,... zijn niet meteen duurder denk ik.
Misschien verkopen ze bij fabory liever niet aan particulieren, maar meestal is daar wel een mouw aan te passen.
Enfin, voor jouw bedrag had je dus gerust een paar dozen van 100 stuks van verschillende afmetingen en uitvoeringen kunnen kopen. Just saying..
De ontvanger bak heeft een rubber seal, dus die is inderdaad waterdicht als je hem goed monteert.
De Traxxas ontvangers zijn niet waterproof, vandaar dat ze in de box moeten.