Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoeft niet perse, maar is wel beter voor de accu, want dan worden allen cellen optimaal vol opgeladen,en kun je er langer plezier van hebbenMoet ik bij het laden altijd de balancer stekker erin hebben?
Ik weet niet of het hetzelfde chassis is maar die van de summit is wel op het chassis van de Revo gebaseerd. Ze accu's passen er sowieso wel in, in elke 1/8 auto. En met wat aanpassingen ook in een 1/10 autoIk wil nog 1 set lipo's erbij kopen wat zijn goede ?kan er nog iets zwaarder in?
ben van plan er nog een traxxas bij te kopen,bv de Revo Brushless,daar passen de lipo's van de summit volgens mij ook in?of niet?zelfde chassis toch
Raad je nou een lipo aan... Voor een brushed motor? Volgens mij klopt er iets niet.Als je brushed blijft rijden ... Heb je nog een andere optie voor de lipo's![]()
Raad je nou een lipo aan... Voor een brushed motor? Volgens mij klopt er iets niet.
Ik was al aan het zoeken naar een' lipo saver'maar lHobby King Battery Monitor 2S stond niet zo goed aangeschreven
Uhh... Ik dacht dat een brushed motor geen lipo's aan kon :SWaarom zou dat niet kunnen??? Ik doe niet anders met mijn brushed auto's!!!!!