Traxxas X-maxx Topic!

Het is gewoon weer een goede promo van traxxas, waarom bij de eerste uitgave de auto met discount in de shop's uitbrengen ?, en daarna weer de " oude" prijs ?.Weten ze dan zeker dat ze afzet hebben?.Of gewoon goede marketing ?

EU en NL lopen altijd achter de release van USA aan, dat geldt voor bijna alles , meestal zit er een maand of 2 maanden tussen mbt de Release.
En als je het schandelijk vindt dat het zo lang bij de douane staat, zou ik mijn beklag doen , hetzij bij de douane hetzij bij de importeur, niet dat ze er wat mee doen, maar ben je frustratie kwijt :D:D

Ik zou zeker een maand of wat wachten als hij hier uit is , er zullen weer de nodige gebreken komen en dure upgrade's en dan is lol er snel vanaf voor een duur stukje geupgrade nikko spul . Grote kans dat de prijs weer naar benenden gaat en je voor een " betere " prijs een geugrade auto kan kopen .

Maar ja ieder zijn ding ....:feli:

Tja, idd ieder zijn ding. In hoeverre ik de X-maxx nu kan beoordelen, ben ik enthousiast. En daarom schaf ik m aan. En mensen die er niet enthousiast over zijn, die schaffen m niet aan. Volgens mij werkt het zo toch met alles?

Traxxas hoef je idd niet uit te leggen hoe marketing werkt, die weten heel goed hoe je een (nieuw) product op de markt moet brengen. Dus natuurlijk wordt er een hype gecreëerd!

Mocht het echt zo zijn dat de X-Maxx zo lang bij de douane staat, dan is dat idd schandalig. Gelukkig heb ik geen last van frustraties, ik ben gewoon heel erg benieuwd;) En waar ik ook benieuwd naar ben, hoeveel mensen de X-Maxx gereserveerd hebben. Of zou ik echt de enige zijn....... ;)

Laatst bewerkt:
Nog niemand iets gehoord over een datum dat de xmaxx in nederland geleverd gaat worden? Zullen ter compensatie voor het lange wachten toch wel 2 x 3s 8600mAh accu erbij krijgen

Toevallig vandaag gebeld door de winkel waar ik m heb besteld. Ik krijg 1 dezer dagen te horen wanneer ze binnen komen. De aantallen die ze besteld hadden krijgen ze in ieder geval niet bij de 1e levering. Dus het is ook nog eens de vraag hoeveel ze er binnen krijgen.

Ze hebben dus niet bij de douane gestaan, ze zijn net uitgeleverd door Traxxas zelf. Schijnbaar zijn er aanpassingen gedaan aan de X-maxx (issues oplossen die er waren zoals de fan vd esc?). Daardoor duurt de levering zo lang. Of dit waar is? Geen idee. Maar het klinkt een stuk geloofwaardiger dan dat ze 6 weken bij de douane hebben gestaan.....

Zodra ik iets heb gehoord zal ik het hier vermelden.

Aha, ok, vind het niet netjes dat je er zelf achteraan moet om erachter te komen waarom je je auto nog niet hebt. Half december of februari! Nogal een verschil vind ik. Zou zeker enige compensatie vragen....

Dat zou mooi zijn! We wachten het even "geduldig" af. Ik hoop dat je informatie klopt ;)

Compensatie zal echt niet aan de orde zijn. Ik kan de winkel ook niks kwalijk nemen. Die zijn ook weer afhankelijk van hun leverancier.

hij is er!!!!

Bijlagen

• 1454153267797.jpg
    1454153267797.jpg
    166,3 KB · Weergaven: 211
Morgen een ritje, en halen wij hem ook op!
Nu nog kijken wie de blauwe en de rode krijgt.
Post wel wat updates straks als ik hem heb.

Spul heeft nooit zolang bij de douane gelegen. Geloof ik niets van.
Is trouwens ook snel te zien aan je serienummer.. Denk eerder dat het spul nog niet verstuurd is, om diverse redenen...

Tekort in Amerika. Dit gaat voor export naar andere landen.
Problemen met de eerste batch. (velgen schockcaps).

Combineer die 2 en ik weet wel waarom wij lang moesten wachten ;)

Laatst bewerkt:
Het schijnt dat er volgende week al weer een nieuwe batch binnen komt?
Tenminste, dat zegt Toemen op de Facebook pagina.
Of bent u dat toevallig op de foto bij Toemen?

Ik ben benieuwd naar de ervaringen!

Het schijnt dat er volgende week al weer een nieuwe batch binnen komt?
Tenminste, dat zegt Toemen op de Facebook pagina.
Of bent u dat toevallig op de foto bij Toemen?

Ik ben benieuwd naar de ervaringen!
nee. die foto heb ik bij mij thuis genomen afgelopen zaterdag....

Bijlagen

• 20160130_195238.jpg
    20160130_195238.jpg
    146,8 KB · Weergaven: 199
Ik heb helaas nog geen meter kunnen rijden dit weekend. Ik hoop deze week toch echt wel ergens een gaatje te vinden om m even goed uit te proberen. Dus verder dan zeggen waar heel internet al mee vol staat, dat de X-Maxx GROOT is, kom ik niet ;). Ik heb wel wat foto's gemaakt van de X-maxx naast de E-revo. Die zal ik deze week even posten.

Ik heb volgens mij ergens gelezen dat de volgende batch pas eind feb/begin maart komt. Maar dat is gissen. Ik ben ook van mening dat de lange levertijd te maken had met problemen met de X-maxx dieTraxxas eerst opgelost wilde hebben.

@ Smitje : Ik doelde eigenlijk op Emil.

@JWB : Hmm, Toemen zegt dat ze volgende week weer een batch binnen krijgen?
Maar misschien dat ze zelf ergens besteld hebben, of direct bij Traxxas ipv de importeur?

Vandaag hoop ik de un-boxing te doen.
Gisteren die van mijn maat gedaan (uiteraard mijn maat heeft dat gedaan) die hoefde het niet op film.. Maar wat is het ding GROOT.
Ik hoop dat een beetje een goede plek kan vinden om de un-boxing goed te doen...
Wellicht worden het foto's, want wat is dat ding GROOT!

Nu nog even op zoek naar accu's denk dat ik eerst maar 3s 5000mah 30c hardcases gebruik, ne wacht tot er weer wat op voorraad is wat mooi past. Iets van turnigy of zo. Dat is tenminste betaalbaar...

Heb in ieder geval al een nieuwe ontvanger gekocht bij "msuk" voor 64 euro want die traxxas zender is iets anders dan wat ik gewend ben met mijn dx4r pro.

Vandaag hoop ik de un-boxing te doen.
Gisteren die van mijn maat gedaan (uiteraard mijn maat heeft dat gedaan) die hoefde het niet op film.. Maar wat is het ding GROOT.
Ik hoop dat een beetje een goede plek kan vinden om de un-boxing goed te doen...
Wellicht worden het foto's, want wat is dat ding GROOT!

Nu nog even op zoek naar accu's denk dat ik eerst maar 3s 5000mah 30c hardcases gebruik, ne wacht tot er weer wat op voorraad is wat mooi past. Iets van turnigy of zo. Dat is tenminste betaalbaar...

Heb in ieder geval al een nieuwe ontvanger gekocht bij "msuk" voor 64 euro want die traxxas zender is iets anders dan wat ik gewend ben met mijn dx4r pro.
Ik heb 3S 5000 mah 35c van YellowRC. Zijn ook prima accu's

Paar foto's:
WP_20160201_21_18_43_Pro.jpg

Het valt me op dat deze sticker nu bij ESC is geplaatst. Die heb ik nog niet eerder gezien bij de filmpjes / afbeeldingen van de 1e batch in dec
WP_20160201_21_20_11_Pro.jpg

Ook deze sticker had ik nog niet eerder gezien. Het lijkt er dus op dat er inderdaad aanpassingen zijn gedaan
erevo xmaxx.jpg

E-Revo en X-maxx....
WP_20160130_16_43_44_Pro.jpg

En de E-revo is voorzien van ProLine Trencher banden

Back