Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
TSM van traxxas kun je vanaf de zender instellen van 0 tot 100%. ook in de lucht corrigeert TSM gewoon.Er zit inderdaad TSM op de X-MAXX, en dat kan volgens mij inderdaad wel aan de grondslag van het probleem liggen. Ik weet niet of je het kunt uit zetten bij Traxxas (het klinkt als een Rx met gyro), maar dat kan met bijvoorbeeld AVC bij Spektrum wel. Maar TSM doet volgens mij niet wat AVC wel doet(kan) en dat is corrigeren in de lucht.
Jammer dat de auto je tegen viel, het leek mij ook wel een leuk ding.
Beste forumleden,
Na vele jaren niet met RC bezig te zijn geweest, wil ik toch de hobby weer oppakken. Nu ben ik een maand geleden op een baan in Dusseldorf geweest (toevallig) en mocht daar met een mega RC auto rijden. Dit bleek de Traxxas X Maxx. Vond het een super auto (wellicht ook door de omvang).
Nu is mijn vraag of er naast deze auto ook vergelijkbare auto's zijn. Ben ook getipt voor een Losi XXL2 E, maar de meningen waren zeer verdeeld wat de beter auto was.
Dus nu hier maar eens een poging wagen, alvorens me weer op hobby te storten.
maar volgens mij zit ee geen lhs in de buurt die losi verkoopt en dat vindt ik toch belangrijk.
nederland heeft zelf ook een traxxas importeur. ...Losi en Traxxas komen van dezelfde importeur. Horizon Hobby GMBH